Beantwoord

Mollie “Vooraf Overmaken”

  • 7 February 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hallo,

 

Bij de vooraf overmaken optie van Mollie word de klant naar de externe pagina van Mollie geleid, waar ze betalingsgegevens te zien krijgen. Hier moet de klant echter nogmaals op een knop klikken om terug te gaan naar de webshop. Doet de klant dit niet dan blijft de order in “niet afgerond” staan. Echter krijgen zij de betalingsmail van Mollie al wel. 
 

Oftewel, als ze niet op die link klikken maar de pagina gewoon weg klikken blijft de order “niet afgerond”, krijgen ze geen factuur, maar wel een betalingsmail. Kan de webshop de order dan ook gewoon doorzetten naar “In Behandeling”? Het staat nu nogal slordig dat de klant dan geen factuur krijgt en je die sochtends eerst nog handmatig moet gaan toesturen, tezamen met het handmatig wijzigen van de orderstatus.

 

Kevin

icon

Beste antwoord door Arjan 10 February 2022, 16:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Dat vind ik een goede suggestie. Ik ga dit aankaarten bij onze ontwikkelaars.

Reageer