Vraag

Mislopende inkomsten door groen balletje vooraf overmaken

• 11 April 2022
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Bij ons is er toch met enige regelmaat dar een pakje verzonden is waar de betaling nog niet van binnen is. Meestal komt dat wel. Maar als je het pakket als verstuurd hebt en de klant moet dan nog betalen. Daar heb je een hoop werk van en gedoe. Vandaar ook graag de kleur van het balletje veranderen. En zeker niet groen. Vroeger as deze ook niet groen maar grijs. Maar de beste oplossing zou zijn oranje. Dan weet je dubbelcheck de betaling. Graag stemmen

Vooraf overmaken bolletje ook groen · Mijnwebwinkel Feedback

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Goed idee. 
Wil ik er meteen aan toevoegen of dat stemmen niet eenvoudiger kan. Het is alsof je een bankkluis moet kraken, ik denk dat veel mensen daardoor afhaken om te stemmen. 

Reputatie 6
Badge +8

Gedaan.. om dit te voorkomen zet ik zelf altijd een voorafovermaken-bestelling op de status betalingsherinnering en de bevestiginsmail/tekst voor de klant zo aangepast dat de order pas verstuurd wordt zodra de betaling binnen is. Werkt ook prima.. ze weten in de winkel dat die orders nog niet verstuurd kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +8

Gedaan.. om dit te voorkomen zet ik zelf altijd een voorafovermaken-bestelling op de status betalingsherinnering en de bevestiginsmail/tekst voor de klant zo aangepast dat de order pas verstuurd wordt zodra de betaling binnen is. Werkt ook prima.. ze weten in de winkel dat die orders nog niet verstuurd kunnen worden. 

Klopt, in veel gevallen staat het bedrag al op de rekening of binnen en uur. Maar soms duurt het ook weken en zijn mensen er vanuit gegaan dat ze al hebben betaald. 

Reputatie 5
Badge +7

Een hele goede. Gaat hier ook nog wel eens fout. 

Reputatie 5
Badge +7

Goed idee. 
Wil ik er meteen aan toevoegen of dat stemmen niet eenvoudiger kan. Het is alsof je een bankkluis moet kraken, ik denk dat veel mensen daardoor afhaken om te stemmen. 

Ik hoef alleen maar op de link te klikken en kan dan meteen stemmen. Hoef verder helemaal niks te doen.
Denk dat jij je instellingen dan anders hebt staan waardoor jij steeds in moet loggen.

Reputatie 6
Badge +8

Klopt, in veel gevallen staat het bedrag al op de rekening of binnen en uur. Maar soms duurt het ook weken en zijn mensen er vanuit gegaan dat ze al hebben betaald. 

Klopt, meestal wordt er snel betaald, vandaar dat ik het handig vindt dat een order die langer duurt nog in het rijtje staat van betalingsherinnering 

Reputatie 5
Badge +8

Goed punt, de bestellingen worden hier ingepakt door inpakmedewerkers. Als ik niet oplet en ben zelf bijv. een dagje weg, gebeurd het weleens dat een "vooraf overmaken" bestelling alsnog wordt ingepakt en verzonden als de medewerker even niet goed oplet. Kleur van de bol wijzigen naar oranje bijv. zou dit inderdaad verhelpen (hier slaan ze nagenoeg altijd wel op aan).

Reageer