Vraag

Meer dan 1 vervoerder mogelijk?

• 17 April 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Wij werken nu met MyParcel.
Daar ben ik tevreden over, alleen niet over de prijs.
Ben aan het kijken bij Keendelivery. Zij hebben meerdere vervoerders en diverse tarieven.
Ik zou dat graag naast elkaar willen uitproberen.
Is het mogelijk om meer dan 1 vervoerder te koppelen aan de webshop?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Rally Adventure Shop,

Dat is geen enkel probleem. Je kunt een koppeling maken met meerdere vervoerders. Al die vervoerders krijgen (via de API) de gegevens doorgestuurd die zij nodig hebben. Je kunt vervolgens zelf kiezen met welke partij je labels uitdraait en verstuurd. Check wel of je niet vast zit aan vaste kosten. Anders is het misschien zonde van je geld. Als dat niet het geval is, zeker doen dan:thumbsup:

Badge +1

Hi @Rally Adventure Shop,

Dat is geen enkel probleem. Je kunt een koppeling maken met meerdere vervoerders. Al die vervoerders krijgen (via de API) de gegevens doorgestuurd die zij nodig hebben. Je kunt vervolgens zelf kiezen met welke partij je labels uitdraait en verstuurd. Check wel of je niet vast zit aan vaste kosten. Anders is het misschien zonde van je geld. Als dat niet het geval is, zeker doen dan:thumbsup:

Klopt! MyParcel werkt prima maar ondanks dat ze zeggen groot in te kopen vinden wij ook de prijs scherper zou moeten kunnen? Misschien een idee om gezamenlijk in te kopen via @Mijnwebwinkel.
Om te kunnen concurreren met grote partijen moeten de verzendkosten naar beneden, die drukken hun ook.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik zit een beetje met hetzelfde probleem, vind MyParcel op zich ook prima en voor mij is het vooral makkelijk omdat ik mijn pakketten bij de plaatselijke supermarkt af kan leveren (ik woon nogal buitenaf). Ik zit vooral met de XL pakketten, ik kom vaak net over de afmetingen heen waardoor ik echt veel moet betalen... Weet iemand een vervoerder die te koppelen is aan mijn webwinkel die goedkoper is met XL pakketen? Het gaat bijvoorbeeld over afmeting 30 x 10 x 110, wel lang maar verder smal.

Groetjes Anne-Marie AlpenStyle

Reputatie 4
Badge +7

Hoi @AlpenStyle 

Je kan ook hiervoor eens contact Sendcloud, wellicht kunnen zij je hiermee verder helpen. https://www.mijnwebwinkel.nl/partner/sendcloud

Reageer