Hallo,
Hoe kan ik mijn mail van roundcube automatisch door laten sturen naar een gmail account?
mvg, Maaike
Hallo,
Hoe kan ik mijn mail van roundcube automatisch door laten sturen naar een gmail account?
mvg, Maaike
Of de mail gegevens inladen in je Gmail account. Dan stuur je het niet door maar lees je de mails in je Gmail account
Of de mail gegevens inladen in je Gmail account. Dan stuur je het niet door maar lees je de mails in je Gmail account
Maar krijg ik steeds iets met POP serverinformatie in, geen idee waar ik dat kan vinden.
Bedankt maar in gmail geeft hij dan steeds aan dat ik niet het juiste wachtwoord heb. Deze heb ik nu 3x gewijzigd in roundcube dus dat moet goed zijn.
Het werkt bij ons ook. Anders even een mailtje naar support. Misschienniets aanpassen met poorten of iets dergelijks.
Het werkt bij ons ook. Anders even een mailtje naar support. Misschienniets aanpassen met poorten of iets dergelijks.
Waar voer je deze gegevens in? Bij gmail of bij roundcube?
Bij gmail, ik heb dat bijna eennjaar geleden gedaan dus moet even zoeken hoe ook alweer maar als je op google even zoekt naar imap toevoegen in gmail kom je een heel eind denk ik. Ik in de eerder genoemde link staat al wat uitleg.
Houd me op de hoogte.
Groet,
Ebbe
Houd me op de hoogte.
Groet,
Ebbe
Hallo
Ik heb inmiddels een filter toegevoegd aan de roundcube mail waardoor alles doorgestuurd wordt. Dit werkt, denk ik, ook prima. :) Probleem opgelost dus.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.