Vraag

korting

• 15 September 2020
  • 10 reacties
  • 246 Bekeken

Is er een mogelijkheid om in een hele artikel groep of heel de shop een % korting te geven zonder dat allemaal handmatig te moeten instellen? Het is niet de bedoeling om hier een code voor te gebruiken.

10 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Helaas nog niet echt een mogelijkheid voor bulk korting ! Ik mis deze optie ook :(

Reputatie 1
Badge +1

Deze vraag had ik inderdaad ook. Zo jammer dat mijnwebwinkel eigenlijk nog wel achter loopt in dit soort dingen, want ik wil nu voor Black Friday ook verschillende kortingen gaan doen, maar moet nu alles met de hand gaan uitrekenen en invoeren en dan alles daarna weer terugzetten..

Dit is toch niet te doen als je ruim 1000 artikelen in de webshop hebt.

Met een kortingscode werken is ook niet altijd handig, want mensen vergeten die weer en dan kan je het weer achteraf gaan toepassen, geld terugstorten dat ons weer €0,25 cent kost. 

Reputatie 6
Badge +8

De meeste webwinkels werken met een kortingscode - wel oke om het op die manier te doen. De kortingscode duidelijk in beeld brengen..

We krijgen vaak de vraag wat klanten bij de kortingscode moeten invullen, bij een ‘normale’ bestelling. Als er eenmaal korting staat .. :upside_down: 

Badge +1

Ik zou dit ook graag zien, het zou heel handig zijn met bijvoorbeeld Black Friday. Dan zien klanten meteen hoeveel de prijs is met korting en zet dit volgens mij eerder aan tot aankopen. Handmatig alle artikelen is in mijn geval niet te doen met zoveel artikelen. www.onella.nl

Badge

Is hier inmiddels een oplossing voor of nog steeds niet?

Reputatie 7
Badge +9

Is hier inmiddels een oplossing voor of nog steeds niet?

@HIPZER Nog steeds niet helaas.

Idd balen dat dit niet kan! Ook voor een sale pagina, dit kan zoveel makkelijker, en is mijns inziens maar 1 tool toevoegen? Of denk ik nu te simpel…

Hoop dat MWW hier gauw wat mee doet.

www.geertenko.nl

Op deze site kun je feedback geven aan MWW.   https://feedback.mijnwebwinkel.nl/

En dit item gaat over bovenstaande. Wie weet, als er meerdere keren hier op gestemd wordt, dat het sneller opgepakt wordt door MWW?

Korting op geselecteerde items#864

Corina van Geert&Ko

www.geertenko.nl | voor leuke cadeautjes en heerlijke hobbyartikelen

Reputatie 4
Badge +6

Op deze site kun je feedback geven aan MWW.   https://feedback.mijnwebwinkel.nl/

En dit item gaat over bovenstaande. Wie weet, als er meerdere keren hier op gestemd wordt, dat het sneller opgepakt wordt door MWW?

Korting op geselecteerde items#864

Corina van Geert&Ko

www.geertenko.nl | voor leuke cadeautjes en heerlijke hobbyartikelen

Die link ken ik ja. Ik gooi wel een muntje in een wensput, want dat heeft meer nut dan stemmen op dingen op die pagina. 

Reputatie 2
Badge +3

Met een kortingscode verkoop ik minder dan als ik het per artikel afprijs. Ze kijken toch waar het goedkoopste is en als ze eerst nog een code moeten invullen dan zien ze niet de goedkoopste prijs.

Heb nu alle wintercollectie en alle andere aanbiedingen appart moeten afprijzen, hier zie ik elke keer tegenop, het is ontzettend veel werk. (ben een paar avonden bezig!!) Maar als je niet meedoet met Black Friday blijf je met alle wintercollectie zitten. heb toch al veel voorraad over van de twee corona winters.

Er word veel beloofd bij mijnwebwinkel maar duurt allemaal erg lang helaas.

Reageer