Vraag

Know your customer

• 13 januari 2021
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Wij hebben via onze webshop al wel klanten gehad die hebben afgerekend met klarna, maar wij hebben nog steeds geen uitbetaling ontvangen. Nu krijgen wij net een mail van Klarna dat wij het Know your customer formulier nog moeten invullen. Waar kan ik deze vinden?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Zo te zien is het inmiddels gelukt, klopt dat?

Zo te zien is het inmiddels gelukt, klopt dat?

Nee dat klopt helaas niet. Wij krijgen net een mail van Klarna dat onze chekout wordt geblokkeerd omdat we het formulier nog steeds niet hebben ingevuld.

Reputatie 7
Badge +16

@Russel en Co Excuus, ik keek naar de status bij betaalmethode en daar staat dat alles is ingevuld. Dat gaat dus niet goed. Als je bent ingelogd in de beheeromgeving, ga dan naar deze link → https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/klarna/onboarding/widget

Je kunt het formulier via die weg dan invullen. 

Groet,
Ebbe

Hoi Ebbe, bedankt voor het toesturen van het formulier. Wij hebben deze maandag direct ingevuld. Nu staat er echter weeeer dat we nog gegevens moeten aanleveren. We hebben al contact opgenomen met Klarna, maar die verwijzen ons naar Mijnwebwinkel. Mijnwebwinkel zou moeten kunnen zien wat er nog mist. Zou er voor ons gekeken kunnen worden wat er nu weer mist?

Reputatie 7
Badge +16

Ja, ik ga contact opnemen met Klarna. Je hoort van me!

Reputatie 7
Badge +16

@Russel en Co als het goed is werkt het nu. Ik heb net een reactie van Klarna ontvangen en de bevestiging dat nu alles in orde is.

Groet,
Ebbe

Reageer