Vraag

Klarna betaal nu in MWW

• 1 February 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Ik kreeg een melding in mollie dat ze nu "klarna betaal nu" aanbieden. Hiermee kan de klant betalen via bankoverschrijving of automatische incasso. De winkelier wordt zover ik gelezen heb direct uitbetaald. Bij mollie kan ik dit gewoon aanzetten maar in de checkout instellingen vannhet MWW dashboard nog niet. Komt deze mogelijkheid er wel?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG Tot nu toe staat het aanbieden van deze betaalmethode nog niet op de planning. Je mag deze suggestie op onze feedbackpagina plaatsen. Op deze manier kunnen andere winkeliers ook hun stem hier op uitbrengen.

Beste Michel,

Wij hebben deze vraag ook bij het support team aangedragen. De eerste reactie was een iets te snelle reactie.
Dat er nog niet veel vraag naar is.
Toen hebben wij gereageerd dat dit begrijpelijk is omdat het nieuw is. Daarbuiten kan een verbetering ook worden opgepakt zonder directe vraag.

Wij hebben contact opgenomen met zowel Mollie als Klarna om te vragen of wij een bemiddelende rol kunnen spelen in opname van deze extra functionaliteit. Hierop heeft MWW aangegeven dat dit akkoord is. Wij hebben wederom contact gezocht met Klarna en Mollie en zij gaan contact opnemen.

Status voor ons nu onbekend helaas

Reputatie 7
Badge +16

@Michel vG @ConfettiShoppingGroup 

Deze optie is inmiddels beschikbaar gemaakt. Je kunt ‘Klarna betaal nu’ en ‘Klarna betaal in 3 delen’ activeren. Voor ‘Betaal in 3 delen’ geldt een minimaal orderbedrag vanaf € 35,- tot maximaal € 4.000,- per aankoop. Als het orderbedrag buiten dit bereik valt wordt deze optie niet getoond in de check-out. 

Reageer