Vraag

Klanten lopen vast en er gebeuren bijzondere dingen

Reputatie 2
Badge +1

Hee allemaal,  

Momenten krijgen enkele klanten een foutmelding met oeps er ging iets mis... ik ging zelf testen, maar kreeg onderstaande dingen te zien. 

Bij betaalwijzen staat ineens test, en ordernummer begint ineens met T-1, de volgende order heeft vervolgens gewoon een op één volgend nummer. 

Kreeg zelf ook 1x een foutmelding, maar daarna kon ik wel verder. 

Wat is er aan de hand? 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Je kan ook ongemerkt in de testmodus zitten doordat je in de zelfde browser je webshop bezoekt als waarin je in de beheeromgeving werkt. Dit kan je op een van de volgende manieren oplossen:

• In een andere browser je webshop bezoeken
  • Je webshop in incognitomodus bezoeken
  • De cookies en de cache van de browser wissen en vervolgens je webshop bezoeken

Mocht je er zelf niet achter kunnen komen waar het fout ging bij je klanten, dan is het belangrijk om even uit te vragen waar ze precies vastliepen in het proces en welke stappen ze precies hebben ondernomen voordat het mis ging.

Reputatie 7
Badge +9

Dat ‘Test’ wat je ziet komt omdat je ingelogd bent in de beheeromgeving en vanuit daar je webshop bekijkt. Dan kun jij testorders en testbetalingen uitvoeren. Een klant ziet dat niet.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb 2 test bestellingen in hetzelfde scherm gedaan en dat was zeker niet in testmodus. 

De eerste was die t-1 order, daarna nog een order geplaatst en die ging wel "normaal" behalve dan die oeps melding 

Reageer