Beantwoord

Klant ontvangt orderbevestiging waarvan link naar artikel niet uitkomt bij artikel maar op inlogpagina

• 25 maart 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Wie heeft er van klanten ook vernomen dat zodra klant een orderbevestiging ontvangt, hij of zij in de bevestiging niet meer op de link van het artikel kan klikken om te zien wat ze heeft gekocht, maar op de inlogpagina van mijnwebwinkel terecht komt? Ik heb dit nu van een paar klanten gehoord en zelf ook getest. Als ik uitlog van mijnwebwinkel en inderdaad op de link van het artikel in de orderbevestiging klik ( de bevestiging van de klant niet die je zelf als webshop eigenaar ontvangt), dan kom ik ook op de inlogpagina. Wat kan ik hieraan doen of klant adviseren. Op advies van Tyrona en Merel heb ik de klanten cookies laten wissen etc maar dat hielp helaas niet. Ik hoor graag!

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 2 april 2021, 17:20

Volgens mij komt dit doordat de links van de artikelen in de orderbevestiging (sinds kort?) verwijzen naar de testomgeving van de webwinkel. Een klant kan natuurlijk niet in jouw testomgeving, waardoor de link bij de login uitkomt. Ik denk dat het beter is als MWW dit aanpast zodat het alsnog naar de normale online artikelpagina verwijst.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Volgens mij komt dit doordat de links van de artikelen in de orderbevestiging (sinds kort?) verwijzen naar de testomgeving van de webwinkel. Een klant kan natuurlijk niet in jouw testomgeving, waardoor de link bij de login uitkomt. Ik denk dat het beter is als MWW dit aanpast zodat het alsnog naar de normale online artikelpagina verwijst.

Hoi Ebbe, ik heb al contact met jullie gehad dat het probleem inmiddels bekend is en er gewerkt wordt aan een oplossing. Echter van een klant heb ik inmiddels vernomen dat het weer goed werkt, dus ik denk dat het opgelost is. Vriendelijke groetjes Martine

Reputatie 7
Badge +16

@frederiquestijl Heb je een orderbevestiging ontvangen waarbij dit voorkomt? Zo ja, zou je deze met support willen delen? (info@mijnwebwinkel.nl). In mijn testshop kom ik wel op de juiste link uit. Ik ben benieuwd naar welke url bij jou wordt gelinkt. Als dit verkeerd is, is dit inderdaad iets wat wij moeten aanpassen. 

Reageer