Hoe kan mijn spam naar de JUNK afdeling (automatisch)

• 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Badge +2

Mijn inbox begint sinds een tijdje vol te zitten met junk mail 1 of andere instantie of bedrijf (mischien 123 inkt) heeft blijkbaar mijn adres opgegeven aan bedrijven die spammen. Leuk…. Maar ik heb geen idee hoe ik die berichten nu moet verwerken tot junk. Bij hotmail is dat wel duiedelijk maar hier kom ik er niet uit…, Help pls

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Peter,

Je kan deze mails selecteren en vervolgens klikken op Meer > Verplaats naar… > Junk. Op deze manier worden de mails gemarkeerd als spam.

Badge +2

Ik bedoel eigenlijk meer hoe kan ik spam met bepaalde titels die steeds weer terugkomen, automatisch laten doorstromen naar de junk. Ik zag wel dat dat kon ergens, maar dat zag er erg ingewikkeld uit. Bij hotmail, kun je met 1 klik aanvinken dat je spam met een bepaalde titel van een afzender direct tevens automatisch kan bannen voor in de nabije toekomst. Bedankt alvast

Reputatie 3
Badge +5

Dat zou je in de webmail met een filter kunnen instellen. Ga naar Instellingen > Filters en maak op de volgende manier een filter aan:

Bij [woorden voor filter]  voeg je uiteraard je eigen tekst in waarop je wilt filteren.

Reageer