Beantwoord

Foto plaatsen in orderbevestiging bij bestelproces

• 27 February 2021
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Hoe kan ik een afbeelding plaatsen in de orderbevestiging van het bestelproces dus de pagina die je te zien krijgt na de betaling? Weet iemand hoe ik dit kan doen. Ik zie bij de bewerkingsbalk geen afbeeldingsicoontje staan

icon

Beste antwoord door Ebbe 23 March 2021, 08:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Hoe kan ik een afbeelding plaatsen in de orderbevestiging van het bestelproces dus de pagina die je te zien krijgt na de betaling? Weet iemand hoe ik dit kan doen. Ik zie bij de bewerkingsbalk geen afbeeldingsicoontje staan

@Ebbe heb jij misschien een antwoord hierop?

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan ook niet voor zover ik weet. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Had jij dit nou op een manier toegepast? Of heb ik dat verkeerd?

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas Had jij dit nou op een manier toegepast? Of heb ik dat verkeerd?

Niet na de betaling/bij de orderbevestiging. Wel bij het bestelproces zelf, met een work-around.

Dat kun je doen door op een andere pagina een afbeelding te plaatsen (met eventueel een link) en die te kopiëren. Die plak je dan vervolgens ergens bij het bestelproces. Wel is het zo dat wanneer je dan weer de tekst wil aanpassen, dat de afbeelding dan ook verdwenen is. Dus die moet je wel blijven toevoegen dan, of niet meer aan komen. :sweat_smile: Ik denk niet dat dit bij de orderbevestiging kan - want dat gaat via de standaardteksten. Maar je kunt het eens proberen!

Reputatie 7
Badge +16

Oh Sorry @Nanaas, ik zie nu pas dat je al eerder een reactie had gegeven. En de werkwijze werkt ook voor de orderbevestiging:ok_hand:Je plakt de afbeelding dan via bestelproces/wijzig orderbevestiging. Thanks! 

@Juffrouw Pauw het is met een work-around. Je plaatst op een pagina - deze kan verborgen zijn - de gewenste afbeelding. Vervolgens kopieer je in de beheeromgeving deze afbeelding. Je gaat daarna naar bestelproces/wijzig orderbevestiging en plakt de afbeelding. Bij mij is de afbeelding op die pagina vervolgens niet zichtbaar. Na het plaatsen van een order is deze wel zichtbaar. 

Reputatie 1
Badge +1

@Ebbe @Nanaas dankjewel voor jullie reactie. Ik ga hier mee aan de slag!

Reputatie 1
Badge +1

@Ebbe het is gelukt. Ben er heel blij mee!

Reputatie 7
Badge +16

Dat is fijn. Goed bezig!

Reputatie 3
Badge +1

Wij hebben dit met onze andere webwinkel ook zo gedaan in het verleden.

Probleem is echter zoals hierboven beschreven dat je later de afbeelding niet meer ziet staan als je de tekst wilt bewerken en je dus ook niet ziet welke afbeelding er “geplakt” is.

kan dit technisch gezien niet zo worden ingesteld dat je vanuit je geuploade afbeeldingen een afbeelding hieraan kan toevoegen.

Dit geeft toch net weer iets meer chachet aan de gehele vormgeving.

Reageer