Vraag

Credit nota

  • 26 januari 2021
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Vraag:

Mijn klant heeft besteld en betaald met Ideal (via Mollie) … nu mist de klant zijn korting voor aanmelden nieuwsbrief (kortingsvak was niet duidelijk in zicht).

 

Hoe kun je nu het best de korting als nog aan de klant geven in Mijn webwinkel ?

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik kwam deze tip tegen … ik ga het even proberen of dit de oplossing is … andere tips zijn welkom !

Reputatie 6
Badge +8

Ik kwam deze tip tegen … ik ga het even proberen of dit de oplossing is … andere tips zijn welkom !

Ik zou dit inderdaad proberen. Je kunt via Mollie een gedeelte van het betaalde bedrag terugbetalen, dus dan zou je de waarde van de korting terug kunnen storten.

Reputatie 4
Badge +6

@Nanaas bedankt voor je feedback … dit werkt inderdaad goed … ik heb de klant gevraagd mij te laten weten wanneer het geld is teruggestort door Mollie via Ideal. Is ook een mooie mogelijkheid om achteraf voor het versturen van produkten de klant extra blij te maken met een korting.

Reageer