Bestelling ophalen

• 3 april 2020
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

Het is voor mijn klanten heel onduidelijk dat ze kunnen kiezen voor ophalen.
Ik krijg hier bijna dagelijks wel berichten over..

Hebben jullie dit ook ?

Als je naar het winkelmandje gaat zie je alleen dat je verzendkosten moet betalen, als je akkoord gaat DAN pas zie je dat je ook kan kiezen uit ophalen….

8 reacties

Badge

Hej!

Dit is bij mij inderdaad ook zo. Pas als klanten akkoord gaan, kunnen ze kiezen uit de diverse verzendmogelijkheden/ophalen. Waardoor sommige klanten afhaken van een bestelling. 

Het zou fijn zijn wanneer dit een stap eerder aan te kiezen is, zodat klanten wanneer ze op akkoord klikken het hele plaatje te zien krijgen. Misschien dat hier vanuit mijn webwinkel @Ebbe eens naar gekeken kan worden. Of moeten we iets anders doen bv. qua instellingen??

Reputatie 7
Badge +4

Het klopt inderdaad dat de verzendopties, of de afhaalopties pas getoond worden nadat je akkoord gaat. Dit is niet zelf in te stellen. Ik houd dit topic nauwkeurig in de gaten en deel jullie meningen met ons productteam. Een aanpassing hieraan is voor nu niet gepland. Uiteraard, als er veel vraag naar is kan dit zomaar wijzigen. Deel dit verzoek dan ook zeker via feedback.mijnwebwinkel.nl

Zodra het verzoek is ingediend, deel die dan ook in dit topic is. Dan pin ik de link bovenaan:thumbsup:

Badge

Bij mij hetzelfde, kreeg hierover ook al veel vragen van klanten of zelfs bestellingen die afketsen :pensive: hierdoor.

Is hier al een verzoek voor ingediend?

Want ik vind dit ook zeer lastig en inderdaad al veel aankopen door misgelopen!!

Reputatie 4
Badge +2

Ik stem hier ook mee in. Moet beter vooraf duidelijker zijn

Reputatie 2
Badge +2

Volgens mij wel zie deze staan: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/382

Hoi,

Ik stuitte op hetzelfde probleem. Heb het voorlopig opgelost door bovenaan een regeltje te voorzien dat de afhaling bij de volgende stap kan gekozen worden. Mss kan dit jullie voorlopig ook al verder helpen :)

Reputatie 1
Badge

Mee eens! Is erg onduidelijk voor de klant. Zou fijn zijn als dit aangepast wordt.

Reageer