Vraag

Andere verzender dan MyParcel instellen

• 29 juni 2020
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Bij de verzendopties bieden jullie de mogelijkheid om MyParcel aan te vinken.
Hoe kan ik kiezen voor een andere verzender?

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Opgelost.

Badge +2

Hoi! Begrepen dat het opgelost is. Om toch nog even antwoord te geven voor wellicht andere geinteresseerden, het volgende: We hebben diverse verzendpartners waarmee je een koppeling kan maken. Je vindt ze hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/partners?f%5B0%5D=field_partner_category%3A41

Daarnaast kan je ook de tarieventabel zo inrichten, dat je een andere verzender kan aanbieden. Als voorbeeld: 

Je kan via de tarieventabel verschillende verzendmethoden aanbieden. Dit werkt alleen iets anders dan je zou verwachten. Wij werken met landen die je een andere weergavenaam kan geven.

Zo zou je meerdere malen het land 'Nederland'  bij landenbeheer toe kunnen voegen maar met een andere naam. Voor dit land kan je dan een verzendtarief  instellen wat de kosten zijn per gewicht.

Bijvoorbeeld:

1. Voeg het land 'Nederland' toe.
  2. Geef hem de weergavenaam 'DHL' (bijvoorbeeld)
  3. Geef de tarieven op in de tarieventabel

Dit herhaal je voor elke verzendmethode die je toe wil voegen.

Hoe het instellen van verzendkosten gaat, lees je ook hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-stel-ik-de-verzendkosten

Hopelijk kan je hiermee verder!

Reputatie 1
Badge +1

Inderdaad zag ik bij Keen Delivery zelf op hun site ook een hulp documentje.

Zij halen de informatie op uit Mijnwebwinkel.
In tegenstelling tot MyParcel die een directe koppeling lijkt te hebben.
In elk geval nu daar alles voor geïnstalleerd, dus we kunnen er mee aan de slag om te zien of dit voor ons werkt.

De reden dat ik ga verzenden via een andere partner is dat ik niet zo tevreden ben over de klachtafhandeling bij MyParcel.
Dan begrijp ik ook wel dat andere vervoerders het waarschijnlijk niet beter zullen doen.
Desondanks is dit voor mij de enige manier om te laten blijken hoe ontevreden ik ben over MyParcel.
De enige manier die de mensen bij MyParcel mogelijk zouden kunnen begrijpen.

Al begrijp ik ook wel dat ze heus niet wakker liggen van het verlies van die paar pakketjes van ons.
Ik voel me er beter bij en hopelijk varen onze klanten er wèl bij.

Reageer