Beantwoord

afwijkend afleveradres

• 7 februari 2021
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

Hoe kan ik in het bestelproces de optie om een afwijkend afleveradres op te geven activeren?

Ik vind wel hoe ik bij de standaardteksten de labels kan wijzigen, maar bij het bestelproces worden deze velden niet getoond.

icon

Beste antwoord door Ebbe 10 februari 2021, 10:13

@rrb3 Dat komt omdat je alleen afhalen aanbiedt. Als je ook een verzendoptie aanbiedt, dan wordt de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren automatisch toegevoegd. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heb je een PRO abonnement?

nee

Reputatie 2
Badge +4

Volgens mij kunnen ze tijdens het bestelproces in de winkelwagen gewoon een ander afleveradres invullen. Ik kan me niet herinneren dat ik daar zelf wat voor heb moeten aanpassen.

Reputatie 5
Badge +6

nee

Ik denk dat het daarom komt dat je het niet ziet. Ik kon het in mijn omgeving namelijk nergens aan- of uitzetten, maar het is wel een mogelijkheid in het bestelproces. Dus het heeft dan met je abonnement te maken: dan zal het bij een gratis of Grow-abonnement niet inbegrepen zijn.

Reputatie 7
Badge +16

@rrb3 Dat komt omdat je alleen afhalen aanbiedt. Als je ook een verzendoptie aanbiedt, dan wordt de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren automatisch toegevoegd. 

ok nu is het wel gelukt bij de ‘verzendopties’, ik dacht dit ik dit al geprobeerd had. Maar waarschijnlijk iets mis gedaan bij het opslaan of refreshen

Reageer