Het gaat me nu irriteren, dus ik vraag het dan maar. Ik merk dat ik continu berichten krijg van klanten dat ze niet de verzendkosten uit kunnen zetten. Ik leg dan uit (inmiddels al tig x ) dat dit kan in de laatste fase, betalen en kiezen, dan gaan de verzendkosten eruit. Is dit mogelijk dat deze keuze een fase eerder gemaakt kan worden? ik heb ook zo het idee dat mensen daarom ook weer de webshop verlaten, ga ik maar even mezelf na wat ik dan zou doen…
Ik zie dat dit een oud topic van een jaar geleden is zonder reacties…
Net kreeg ik ook een klant aan de telefoon die aangaf niet voor afhalen te kunnen kiezen.
Ze was echter nog op de eerste pagina van het winkelwagentje waar je het land kan kiezen qua verzendkosten. Ik vond het begrijpelijk dat het verwarrend was dat je daar niet al kan kiezen voor afhalen. Was me nooit zo opgevallen dat dat eigenlijk onduidelijk is als je wilt kiezen voor gratis afhalen.
Ik heb op die pagina wel een uitleg toegevoegd, maar niet iedereen leest dat dus...
Goedemorgen,
Het is inderdaad nog niet mogelijk om de klant al in de winkelwagen te laten kiezen voor de verzendoptie ‘Afhalen’.
Je kan je stem uitbrengen op dit feedback item op onze feedback pagina: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/468
door je stem hierop uit te brengen, laat je ons weten dat dit een belangrijke functionaliteit voor jou is.
Goedemorgen,
Het is inderdaad nog niet mogelijk om de klant al in de winkelwagen te laten kiezen voor de verzendoptie ‘Afhalen’.
Je kan je stem uitbrengen op dit feedback item op onze feedback pagina: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/468
door je stem hierop uit te brengen, laat je ons weten dat dit een belangrijke functionaliteit voor jou is.
Ik heb mijn stem zojuist uitgebracht! Dank voor je reactie Arjan.
Ik zal mijn stem daar ook even toevoegen! Ik krijg deze vraag ook regelmatig (wat ook betekent dat ik hem waarschijnlijk regelmatig niet krijg en mensen afhaken)
Ik heb mijn stem ook gegeven. Erg vervelend al die belletjes en zelfs dat mensen gedurig afhaken en hun bestelling hierdoor niet doorzetten. Dit kost serieus geld! En kan met een hele kleine aanpassing. Afhalen als Land toevoegen! heeft niemand last van en wie het wil gebruiken kan het gebruiken. Hopelijk wordt dit nu snel opgepakt!
Ik wordt inderdaad vaak gebeld of dit wel aangegeven kan worden, heel vervelend dat dit pas laat in het proces kan … veel afhakers hierdoor !
Hier sluit ik me volledig bij aan! Dit werkt niet transparant naar de klanten toe, wat ervoor zorgt dat klanten afhaken - ondanks dat het op de pagina erbij wordt gezet!
SVP zo snel mogelijk aanpassen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.