Vraag

Zaterdag 1 april 17.00 -24.00 uur geen mail ontvangen, nu alles dubbel?

  • 7 April 2023
  • 37 reacties
  • 542 Bekeken


Toon eerste bericht
Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

37 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Zoals in mijn eerdere post aangegeven, adviseer ik je om je e-mailprogramma geheel opnieuw in te stellen. Uit geen enkele reactie blijkt dat dit al is gedaan, en tot die tijd kunnen we je helaas niet verder helpen. Voor meer vragen over het opnieuw instellen van je e-mailprogramma kun je je wenden tot customer care.

Als ik voor mezelf mag spreken heb ik eergisteren mijn mailaccount volledig verwijderd in de app Bluemail en opnieuw toegevoegd. Helaas heeft dit geen verbetering gebracht, nog steeds komen mails dubbel / soms driedubbel binnen via de iMAP-protocol.

Een update zou mijns inziens altijd een verbetering met zich mee moeten brengen of een probleem moeten aanpakken. Na de mailupdate is er grotendeels achteruitgang geboekt. De standaard reactie "gebruik dan maar webmail" is mijns inziens niet toereikend. Je kunt je klanten niet dwingen webmail te gebruiken, terwijl er honderden clients / mailapps zijn die gewoon prima functioneren. Waarom functioneerde alles de afgelopen jaren wel goed voor de laatste 'upgrade'?

Reputatie 5
Badge +6

Helaas ervaar ik hier wederom veel vertraging op de mail, of mails die gewoon niet aankomen. Erg vervelend. 

Badge

Onze e-mail spookte net weer, de verwijderde komen terug dus er zullen weer veel ongelezen mails bij komen , dit was gister ook zo 

Wat ik al dacht ….

 

 

Zijn dit wel echte mails? Of spam. Kun je ook ergens instellen kopie op de server laten staan?

Ja dit zijn echte mails, alle oude mails komen opnieuw l binnen zodat ze nu dubbel staan 

Badge

Zoals in mijn eerdere post aangegeven, adviseer ik je om je e-mailprogramma geheel opnieuw in te stellen. Uit geen enkele reactie blijkt dat dit al is gedaan, en tot die tijd kunnen we je helaas niet verder helpen. Voor meer vragen over het opnieuw instellen van je e-mailprogramma kun je je wenden tot customer care.

Ik ben mijn mail verwijdert en opnieuw ingesteld , ze zijn nu weg we houden het in de gaten , bedankt 👍🏻

Badge

Het ging een paar dagen goed na het verwijderen van mijn mail account op de computer maar nu vele mails weer dubbel 

Badge

Meer die sinds vanochtend geen mails binnen krijgen? In webmail ook niet 

Reputatie 4
Badge +6

Doorsturen van mail naar een ander adres geeft ook problemen. Op dit moment komt er helemaal niets binnen. Maar goed, het zal wel weer goedkomen………...

Reputatie 7
Badge +11

Het ging een paar dagen goed na het verwijderen van mijn mail account op de computer maar nu vele mails weer dubbel 

Klopt wij ook niet sinds gisteravond. Ik dacht al wat een rust. Maar nu snap ik hem, heb al wat test mails verzonden maar die komen niet binnen ook niet in de spammap. Gelukkig is dit op een zondag. Maar het is wel feest de afgelopen tijd.

Reputatie 4
Badge +6

Inderdaad jammer maar er zullen ongetwijfeld een aantal mensen hun vrije zondag aan het opofferen zijn. We wachten af. 

Badge

Oké fijn dat ik in ieder geval niet de enigste ben die geen mails ontvangt 😅

Reputatie 4
Badge +4

Er zat vertraging op de lijn. Jullie hebben de mail als het goed is allemaal later in het weekend alsnog binnen gekregen, klopt dat? 

Badge

Er zat vertraging op de lijn. Jullie hebben de mail als het goed is allemaal later in het weekend alsnog binnen gekregen, klopt dat? 

Ja klopt

er is nu ook wat vertraging merk ik