News

Wij steunen onze ondernemers!

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

179 reacties

Hallo Ebbe,

Heel fijn dat jullie voor extra promotie willen zorgen! Samen met mijn vrouw hebben wij een fysieke winkel in het Belgische Ophasselt (bij Geraardsbergen, welbekend van 'de Muur’ voor de wielerliefhebbers) in antieke/oude serviezen en brocante. Daarnaast hebben wij onze webshop bij jullie ingericht, www.ramblingrose.be, en ook wij hebben onze fysieke winkel moeten sluiten vanwege de corona-crisis. Bedankt voor dit initiatief en goede gezondheid voor jullie en iedereen!

Groeten vanuit Ophasselt,

Howard & ingeborg

Reputatie 7
Badge +16

@ramblingrose Jullie shop is toegevoegd op de pagina. Jullie ook alle gezondheid gewenst! hopen dat de jullie winkel snel weer open mag :fingers_crossed:

Reputatie 1

Leuk! Ik zou ook graag mijn webshop ‘de tandenfee’ en ‘de zorgfee’ erop willen. 

Op de zorgfee verkoop ik leuke sokken die men cadeau kan geven aan zorgverleners. Vandaag komen er ook wenskaartjes op te staan!

www.de-tandenfee.nl

www.dezorgfee.nl 

Mooi initiatief! Zou onze webshop ‘Fruithandel van Beek’ er ook bij kunnen? Wij leveren binnen Flevoland o.a. fruitmanden, iets dat wij nu vaker zien omdat een hoop mensen (ziek) thuis zitten.

Reputatie 7
Badge +16

@De tandenfee Je beide shops staan erop. Dezorgfee.nl verwijst nu naar de homepage. Misschien is het leuk om -zodra de wenskaarten erop staan- naar deze pagina te verwijzen? Laat maar weten als je dat wilt. Dan pas ik het aan. 

Reputatie 7
Badge +16

@FvdH Jullie shop is toegevoegd. Goed bezig jullie:muscle:

Badge

Hallo Ebbe. Leuk initiatief is dit. Mogen we er ook bij?
Retro & Design is een online webwinkel in 2e hands vintage woonaccessoires.
Te vinden op www.retro-en-design.nl

Hoi,

Vintage-Stamp is een online webwinkel in zelf ontworpen kaarten, de opbrengst is voor het goede doel. Zou ik er ook bij mogen? Je kunt mij vinden op vintage-stamp.myonline.store

Hej!!

Wat een mooi initiatief!! Ik verkoop producten die je naar iedereen kan sturen om diegene een hart onder de riem te steken… van herinneringenboeken, zelf ontworpen kaarten, tot geborduurde plankjes… 

Liefs, BaBeTTe
www.bbttdesign.nl

Reputatie 7
Badge +16

@retro-en-design @Elise van Vintage-Stamp @BBTT design Top, jullie staan er allemaal op:muscle:

Badge

Wat een leuk idee! :heart_eyes: Mijn webshop is www.sieradenkistje.nl
Ik verkoop een mix van handgemaakte en ingekochte sieraden :relaxed:

Reputatie 7
Badge +16

Je staat erop @Sieradenkistje.nl 

Hoi Ebbe,

Dat zou ik top vinden!

www.opmaatgehaakt.nl :D (categorie hobby en vrije tijd)

Groet, Chantal 

Super toffe actie van jullie

Ik heb in deze bizarre tijd per 1 april een webshop in styling musthaves, gifts and stationary overgenomen. Heel onzeker omdat je zojuist een investering hebt gedaan.

Graag zou ik dus ook 

www.littlemisspineapple.nl toegevoegd zien aan de lijst. 😊

Groetjes Sanne

Hey, tof initiatief!  
Ik wil er ook wel tussen staan met Bollieboom, dat is een webshop in geboortekaartjes en doopsuiker.

www.bollieboom.be

Hi Ebbe!

Goed initiatief! Dank. Kun je ons ook noemen?

• Allemaalstickersenzo.nl  de leukste stickers, zeker nu iedereen veel binnen zit.
  • Toiletsticker.com  stickers voor zindelijkheidstraining, beloningskaarten en stickers.

Voor iedereen, blijf gezond!

Groet,

Martijn

Badge

Wat leuk! Ik zou het heel leuk vinden om met www.kaartootje.nl onder Baby & Kind te komen staan :blush:
Groetjes, Karen

Hoi Ebbe,

In Zeeland is er geen toerist meer te bekennen en komt er dus niemand meer in mijn fysieke winkel. Daarom moet ik het nu hebben van mijn webwinkel: www.deketchshop.nl. Zou je die op de lijst willen vermelden?

Hartelijke groet,

Patrick
Ketchupmaker

Hi!

Met mijn eenmansuitgeverij maak ik naast boeken sinds deze zomer ook Kakkerlakjes: geillustreerde boekjes om te versturen met gedichten, recepten en verhalen. Ideaal om iemand in deze tijd een hart onder de riem te steken. Nu de verkoop via boekhandels grotendeels stil ligt, ligt de nadruk nog meer dan anders op mijn webwinkel www.nozelheden.nl Het zou heel fijn zijn als deze ook op de lijst kan komen.

Dank!
Marije van Loopvis

Leuk initiatief. Onze webwinkel is nog volop in restyling maar het zou leuk zijn als deze ook alvast genoemd wordt. www.DusKnus.nl onder Wonen graag.

Groetjes Margriet

Hallo Ebbe,

ook ik kan de extra steun voor mn webwinkel goed gebruiken. 
Op mijn webshop verkoop ik rompers met de opdruk born in 2020. Nu we niet meer naar een fysieke winkel kunnen, maar babietjes nog volop worden geboren kunnen mensen deze romper kopen en ingepakt naar de pasgeworden ouders sturen. 
www.bornin2020.nl 

groetjes van Texel

Marjan

Goedemorgen Ebbe,

Zou mijn webshop www.vrolijkeprints.nl er ook bij mogen?

Dat zou heel erg gaaf zijn!

Groetjes,

Joyce

Hoi Ebbe,

Wat een mooi initiatief! Ik neem graag deel aan deze actie met mijn webshop. 

Een groot deel van mijn omzet draait via fysieke retail winkels. Nu die allemaal gesloten zijn, wil ik graag mijn online shop in de kijker zetten. Bij www.somaj.be vind je artistieke en grappige wenskaarten, posters en stationery producten, die verrassend origineel zijn.  

Bedankt,

Martine

Hi! Wat een goed initiatief! 

Zou mijn sieradenwebwinkel www.annecathalijne.nl er ook bij mogen staan in de toekomst? 

Groeten,

Anne 

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Reageer