Vraag

Verzendkosten Kloppen niet meer

• 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

De verzendkosten naar bijv zwitzerland is ineens veranderd bij mij van 24 naar 19.. de instelling staat nog op 24, maar nu wordt er ineens btw van dat bedrag afgetrokken waardoor ik al weer enkele orders heb waar ik dit verschil misloop en uit eigen zak moet betalen.. waarom wordt dit niet aangekondigd? 

4 reacties

Reputatie 1
Badge

Dit is volgens mij altijd al zo… Zwitserland is geen EU land dus bestellingen naar Zwitserland hebben 0% btw… de productprijzen zullen ook anders zijn, niet 121% maar 100%.

Optie: Je kunt de verzendkosten naar Zwitserland misschien wat duurder maken..?

Reputatie 1
Badge +5

Dit is volgens mij altijd al zo… Zwitserland is geen EU land dus bestellingen naar Zwitserland hebben 0% btw… de productprijzen zullen ook anders zijn, niet 121% maar 100%.

Optie: Je kunt de verzendkosten naar Zwitserland misschien wat duurder maken..?

Ik verzend al 7 jaar naar Zwitserland, minimaal 2 keer per week. product prijs wordt altijd de btw verwijderd, maar niet voor de verzendkosten prijs

Als ik verzendkosten Zwitserland 24 euro invulde, was deze in de checkout 24 en niet ineens 19 zoals nu.

De oplossing is niet moeilijk, de verzendkostenprijs verhogen met 21%, maar de vraag is waarom worden dit soort veranderingen niet aangekondigd, dit kost mijnwebwinkel klanten geld.. ik heb het dan toevallig door na een weekend waar er 3 bestellingen komen uit zwitserland, maar die kost mij dan wel weer onnodig 18 euri

Reputatie 1
Badge

Oh hmm, nou ja, ik verzend ook twee keer per week naar Zwitserland ;-) maar dit is echt al veel langer zo bij mij. Zeker een half jaar! Vreemd dat het bij jou nu ineens is! Dat snap ik dat het jammer is ja. :thinking:

Reputatie 1
Badge +5

Oh hmm, nou ja, ik verzend ook twee keer per week naar Zwitserland 😉 maar dit is echt al veel langer zo bij mij. Zeker een half jaar! Vreemd dat het bij jou nu ineens is! Dat snap ik dat het jammer is ja. :thinking:

Ik vind het gek.. zie screenshot van mijn 2 orders. ik hanteer al een lage prijs naar Zwitserland, waar de bestellingen meestal 5kg zijn betaal ik al wat uit eigen zak om de klanten te behouden, maar dit soort veranderingen die ons geld kosten mogen ze echt wel een keer gaan aankondigen.

Reageer