Update: Instagram Feed

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Een wens van vele van jullie is het plaatsen van een Instagram Feed. Dat is vanaf vandaag mogelijk:tada:

Met behulp van SnapWidget toon jij je Instagram post op elke willekeurige pagina in je shop. Je hoeft dus niet meer zelf handmatig de afbeeldingen aan te passen, dat gaat allemaal automatisch:sunglasses: SnapWidget biedt meerdere opties. Een gratis of een betaald account. Je kunt op hun site kijken welk pakket het beste bij jou past. 

Hoe stel je het in?

Op onze website hebben we een handleiding geplaatst, deze vind je hier. Heb je liever een instructievideo? Laat het mij dan weten, dan ga ik die voor jullie maken. 

Lukt het je niet om de Instagram feed zelf te installeren? Voor slechts €32,50 stellen wij 'm voor je in. Neem hiervoor contact op met support :point_right:info@mijnwebwinkel.nl

Deel je shop

Ik ben natuurlijk benieuwd hoe de widget er in jullie shop uitziet. Heb jij de widget in je shop geplaatst? Deel je shop dan in een reactie zodat we deze allemaal kunnen bekijken en wie weet kunnen delen:wink:

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Kun je de instagram widget ook centreren? Nu staat het links uitgelijnd?

Als je de tekst [instagram-feed] op je pagina centreert, staat je widget in het midden uitgelijnd.

Reputatie 4
Badge +6

Dat dacht ik ook, maar dat is niet het geval. Ik heb hem nu uitgezet omdat hij gewoon links blijft hangen.

Reputatie 4
Badge +6

Geen idee hoe ik het centreren op kan lossen @Ebbe Links en rechts kan wel,maar het midden niet?

Reputatie 6
Badge +9

Geen idee hoe ik het centreren op kan lossen @Ebbe Links en rechts kan wel,maar het midden niet?

Heb dit opgelost door de afbeelding grootte aan te passen.. dan krijg je het paginabreed te zien

Reputatie 4
Badge +6

In het voorbeeld van mww staat 160px maar welke instellingen gebruik jezelf?

Reputatie 6
Badge +9

In het voorbeeld van mww staat 160px maar welke instellingen gebruik jezelf?

Klopt @Johan maar de breedte staat dan wss op 640 en daarom niet paginabreed. Ik heb de hoogte in de code aangepast naar 320 (omdat mijn banners ook vaak ca. 320 hoog zijn) en ook de breedte verdubbeld naar 1280. Dit kan mss ook website-breed (1100) maar vindt dit zelf oke, dat er een halve foto ‘achteraan’ komt. Wel de scrollende versie gekozen ..

Reputatie 4
Badge +6

Ik had idd een goede code vanmorgen en dat werkte prima. tot ik op een plaatje klikte en toen kreeg ik een berg reclame van snap widget, terwijk ik heb aangegeven een betaalde versie te willen hebben. Ik kijk er nog wel even naar! Dank!

Reputatie 6
Badge +9

Ik had idd een goede code vanmorgen en dat werkte prima. tot ik op een plaatje klikte en toen kreeg ik een berg reclame van snap widget, terwijk ik heb aangegeven een betaalde versie te willen hebben. Ik kijk er nog wel even naar! Dank!

Voor nu neem ik dat nog even voor lief #reclame Boven de afbeeldingen in de tekst een extra link geplaatst naar onze instagram-pagina.. misschien scheelt dat iets 😊 

Reputatie 2
Badge +2

Wij zijn gestart met de betaalde versie, maar tijdje geleden overgestapt naar de gratis versie. Nog steeds ontvang ik maandelijks de factuur en wordt er geld van Paypal gehaald. Ik heb al bericht naar Snapwidget gedaan, maar krijg geen reactie. En bij paddle.net krijg je alleen een geautomatiseerde chatsessie, die geen andere vragen snapt. Iemand enig idee waar ik moet zijn om die factuur stop te zetten?

Reageer