Beantwoord

Storing bij MyParcel?

• 6 September 2022
  • 12 reacties
  • 302 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Is er weer storing bij MyParcel in MWW? Ik heb al 2 dagen dat ik  handmatig in MyParcel mijn verzendlabels moet maken en dat ik niets kan wijzigen bij de checkout betreffende verzendopties. Krijg steeds de melding

Oeps, er ging iets fout...

De verzendingen konden niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw

icon

Beste antwoord door Emma 7 September 2022, 00:06

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Ik heb al een paar maanden deze storing bij gebruik van de browser Chrome.
Bij Edge werkt de functie nog wel. 
Bij Firefox lijkt hij ook te werken. Net gekeken.

Reputatie 2
Badge

@Emma Oeps en ik klaag terwijl het 2 dagen is. Maar even goed is dit niet ok. En het niet normaal is dat jij daar al maanden last van hebt, hoe irritant en veel werk je nu moet verrichten.

Reputatie 3
Badge +5

@Emma Oeps en ik klaag terwijl het 2 dagen is. Maar even goed is dit niet ok. En het niet normaal is dat jij daar al maanden last van hebt, hoe irritant en veel werk je nu moet verrichten.

Nee het is geen extra werk als je het al weet. 
Gewoon een andere browser openen.
Heb ook andere akkefietjes met Chroom, omdat hij soms een site niet laadt, alleen de advertenties er op.
Maar dat is off topic.

Ik gebruik trouwens niet altijd MyParcel op het moment.
Buren 50 meter verderop hebben een verzendpunt geopened voor het versturen met DHL en DPD.
Is een van die zgn. ‘ViaTim’ puntjes.
Dat is 2 tot 3 euro goedkoper per pakket en hoef ik niet langer een paar km naar het postkantoor te fietsen.
Duurt wel wat langer en je moet per stuk vooruit betalen.
En je moet extra oppassen dat je geen fouten maakt.
MyParcel is één druk op de knop.

De klanten mogen momenteel bij mij kiezen tussen post.nl thuis of ophaalpunt, DHL/DPD (2 euro goedkoper) of DHL/DPD ophaalpunt (3 euro goedkoper).

Reputatie 2
Badge +2

Wat een naar probleem! Ik heb nergens last van en gebruik ook gewoon Chrome. Wellicht helpt het om al jouw cookies te verwijderen? Zoiets kan best wel effect hebben namelijk. Of eventueel in incognitomodus proberen, deze methode heeft volgens mij standaard ook geen cookies.

Reputatie 5
Badge +6

Klopt, ik heb hierover contact gehad met MWW. Op hun aanraden heb ik de cookies gewist en dat lost het op. Jammer dat ik het nu ca twee keer per week moet doen, maar daardoor kan ik wel weer labels maken.

Reputatie 6
Badge +5

Wat een naar probleem! Ik heb nergens last van en gebruik ook gewoon Chrome. Wellicht helpt het om al jouw cookies te verwijderen? Zoiets kan best wel effect hebben namelijk. Of eventueel in incognitomodus proberen, deze methode heeft volgens mij standaard ook geen cookies.

Ik heb het soms ook. Kan ik niet eens een label uitprinten via MWW. Maar cookies verwijderen en het werkt weer. 

Het is niet helemaal optimaal (want sommige cookies wil ik eigenlijk niet verwijderen) maar het werkt daarna gewoon zoals het ook (ook die site niet geladen en dergelijke werkt dan weer).

En idd werkt het ook in incognito (wat ik soms doe als ik mijn cookies gewoon niet wil verwijderen. Het gekke is dat het soms de dag er na weer wel werkt ook als ik de cookies niet weggooi)

Reputatie 7
Badge +16

Het valt mij op dat er bij meerdere plekken de cookies/cache moet verwijderen om het werkend te krijgen. Of dat je moet werken in een andere browser. Als dit incidenteel nodig is, prima. Maar om het vervolgens een paar dagen later weer uit te moeten voeren is niet fijn. Ik heb gevraagd of dit verder onderzocht kan worden. 

Ik houd jullie op de hoogte. 

Het valt mij op dat er bij meerdere plekken de cookies/cache moet verwijderen om het werkend te krijgen. Of dat je moet werken in een andere browser. Als dit incidenteel nodig is, prima. Maar om het vervolgens een paar dagen later weer uit te moeten voeren is niet fijn. Ik heb gevraagd of dit verder onderzocht kan worden. 

Ik houd jullie op de hoogte. 

Heel graag Ebbe, dit is niet fijn werken zo.. heb nog nooit zoveel moeten verwijderen om weer verder te kunnen, soms 3x per week. En wil inderdaad net als @Richard niet alle cookies verwijderen. 

Al heb ik dit probleem al meer dan 2 maanden en ook een melding van gemaakt:

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe 

Deze morgen weer problemen met de verbinding met myparcel

Is er al iets meer bekend over dit probleem? wordt er al aan gewerkt of staat het nog ergens op een wachtlijst?

Reputatie 7
Badge +8

Vandaag hier ook de melding oeps er ging iets fout. De zending stond wel bij concepten in myparcel dus kon wel het label uitdraaien. 

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe  Het is weer raak vandaag - voor de zoveelste keer geen verbinding met myparcel.

Wat is status van dit probleem? wordt er al aan gewerkt? wanneer denken ze het op te lossen?

Reputatie 7
Badge +16

@evv Het enige wat ik je nu kan bieden is het proberen in een andere browser, incognito tabblad of je cookies verwijderen. Het is een bekend probleem, die behoorlijk diep in de software zit. Een permanente oplossing hiervoor verwacht ik daardoor niet op korte termijn.