Afgelopen woensdag heeft
Afgelopen woensdag heeft
Dankjewel voor de tag Ebbe, en Sander bedankt voor de uitleg. Ik peins nog even verder of ik het de 19 euro per maand waard vind.
Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ?
Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ?
Goede vraag. Klanten van jouw kunnen vaker dezelfde beloning inwisselen, mits ze voldoende punten hebben gespaard.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.