Laat je webshop stylen door een professionele partij

• 25 February 2021
  • 0 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Vorige week hebben wij speciaal voor startende webshop owners het Kickstart pakket gelanceerd. Hiermee stellen wij de basis in voor je webwinkel. Meer informatie hierover lees hier.

Maar wat nou als je jouw shop wilt voorzien van een nieuwe huisstijl? Of je shop qua vormgeving klaar wilt maken voor de lente/zomer? Ook daarvoor zijn er goede opties. Ik benoem ze hier.

Ontwerpstudio Nanaa

Ook wel bekend op de community als @Nanaas . Rianne is binnen Ontwerpstudio Nanaa werkzaam als interieurontwerper en grafisch vormgever. Een greep uit de diensten waarvoor je bij Ontwerpstudio Nanaa terecht kunt:

• Logo ontwerp

• Ontwerp huisstijl; van visitekaartjes tot magazines

• Advies in drukwerk; papiersoorten en de juiste prijs

• Ik neem je het drukwerk indien gewenst geheel uit handen, en laat het geheel verzorgd bezorgen bij jou thuis of op je werk

• Portretfotografie (op locatie)

• Advies en ontwerp Mijnwebwinkel webshops

Een groot voordeel, Rianne kent het platform van MWW van binnen en buiten en is ook nog eens actief op de community. 

Meer informatie vind je op de website van Ontwerpstudio Nanaa

Ontwerp mijn webwinkel

Een andere partij is ‘Ontwerp mijn webwinkel’. Zij maken webshop designs op maat voor een vaste prijs. Je kunt kiezen uit verschillende pakketten. Samen met ‘Omww’ bepaal je welk pakket het beste bij jouw wensen past. 

Ben je al klant? Dan bieden zij een strippenkaart aan die je kunt inzetten voor specifieke aanpassen. Bijvoorbeeld om een nieuwe header te laten ontwikkelen, een seizoensgebonden actie uitlichten, noem maar op.

Meer informatie over de mogelijkheden van ‘Omww’ lees je op hun site.

0 reacties

Geen reactie

Reageer