Vraag

Krijg geen e-mails meer: Nieuwe bestelling

  • 17 March 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Tot eergisteren kreeg ik standaard een 3-tal e-mails als men een bestelling plaatste

  • Mollie: Ideal-betaling ontvangen
  • Mijnwebwinkel: Betaalstatus gewijzigd
  • Mijnwebwinkel: Ordernr xxxx Nieuwe bestelling in je webwinkel

Gisteren en vandaag wel de 1ste 2 mails ontvangen (ingeval van Ideal betaling), maar dus niet  de laatste.
Bij een vooruitbetaling krijg je dan dus helemaal geen melding.

Ze gaan normaliter naar een gekoppeld hotmail account, daar zit ook niets in de spam.

 

Meer mensen die hier last van hebben?

 

Het is dus wat anders dan wat al gemeld is dat een mail naar de klant niet aan komt


2 reacties

Wij kregen alleen een melding van mollie dat er een bedrag betaald was,  geen email van mijn webwinkel dat er een order was geplaatst

Reputatie 5
Badge +8

Als ze naar een gekoppeld Hotmail-account gaan heeft het waarschijnlijk wel te maken met de storing tussen de mailservers van Mijnwebwinkel en Hotmail. Als de klanten met een Microsoft mailadres de mails niet of vertraagd ontvangen, geldt dit ook voor het gekoppelde Hotmail-account waar jij de orderbevestigingen op ontvangt.

Reageer