Zijn er meer mensen die geen menubalk te zien krijgen via je mobiel. Ook ervaar ik problemen als ik zelf op onze website ga en probeer in te loggen. Je kan er op drukken wat je wil maar er gebeurd niets??
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelZijn er meer mensen die geen menubalk te zien krijgen via je mobiel. Ook ervaar ik problemen als ik zelf op onze website ga en probeer in te loggen. Je kan er op drukken wat je wil maar er gebeurd niets??
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelja, gebeld met een collega van je en zij heeft het aangepast. Is dus een bug maar daar zal vast aan gewerkt worden. Wij kunnen weer vooruit😉
Ik krijg net mail van een klant dat ze geen menu ziet op haar gsm.
Als ik kijk zie ik ook geen menu, maar als ik mijn gsm een kwartslag draai wel.
Zoals
Ik heb dus exact het zelfde probleem. Gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei ook dat ze het winkelmandje had ‘omhoog geplaatst’.En het zou moeten werken bij verversing. Nou..ja en nee. Ik beheer dus 2 webwinkels..en ik heb/had bij de een dus géén menu, ander wél? Ik heb zelf zitten schuiven en kwam er dus achter dat als ik het winkelmandje inderdaad in de balk net onder de header plaats ipv in de rechter kolom je wél het menu weer bovenaan krijgt. Nou vraag ik me dus af welke mand de medewerker dus heeft verplaatst..? En, moet dit dan zou blijven of gaat/moet het weer terug veel maakt het denk ik niet uit? Alleen bij de mobiele weergave voor nu dus kennelijk wel.
De bug is opgelost. Dus mochten jullie het elementen weer terug willen plaatsen, dan kan dat.
Ik heb hetzelfde probleem en de hierboven aangereikte oplossingen werken bij mij helaas niet.
Kijken jullie even mee
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.