Beantwoord

Storing Booster ??

• 3 July 2022
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hebben meer mensen die ineens sinds zaterdag foutmeldingen krijgen vanuit google merchant. De foutmelding is als volgt Ontbrekende waarde voor verzendkosten [verzendgewicht] ( ik heb zelf niks aangepast. Ik heb de feed weer opnieuw laten inladen. Maar dat kan wel 24 uur duren voor dat je het resultaat ziet.

icon

Beste antwoord door Richard 3 July 2022, 14:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

@powerfulproducts.nl Ik heb met mijn andere winkel (tweedehandsfilms.nl) ook booster voor google merchant (met lamar games gebruik ik channable) maar ik heb geen foutmeldingen gekregen gisteren of vanochtend.

Reputatie 7
Badge +9

@powerfulproducts.nl Ik heb met mijn andere winkel (tweedehandsfilms.nl) ook booster voor google merchant (met lamar games gebruik ik channable) maar ik heb geen foutmeldingen gekregen gisteren of vanochtend.

Ik zal het even moeten afwachten na het opnieuw inladen of de fouten dan weg zijn. Het gewicht staat nog wel gewoon in het mww systeem heb ik zelf ook niet aangezeten. Dus het is een beetje gek  

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben zelf ook nog even verder op onderzoek uitgegaan. Maar het valt op de 5 artikelen waar dit probleem mee is een veldenset heeft. Daar geeft hij blijkbaar het verzendgewicht niet vandoor. Is dit bij jullie al bekend @Ebbe Het probleem zit hem dan niet in booster maar mogelijk in mww (veldenset)

Reputatie 4
Badge +5

Aha. Dat kan ik helaas (op dit moment dan) niet voor je checken want ik maak geen gebruik van veldensets nog

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robert,

Ik stuur de issue door naar ons ontwikkelingsteam om er dieper in te duiken. Ik kom hier op terug zodra ik reactie heb ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Team Booster
Remco

Even afwachten dus😞
Reputatie 7
Badge +16

Voor zover ik kan zien wordt het gewicht wel doorgegeven. Ik denk dat het goed is dat je contact met Booster hebt opgenomen. Zij kunnen inzien wat zij uitlezen, dat kunnen wij niet. Ik kan alleen zien welke gegevens beschikbaar zijn om uitgelezen te worden. Kun je mij op de hoogte houden @powerfulproducts.nl

Reageer