Vraag

storing

  • 17 december 2020
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Goedenmiddag,

gisteravond bleek plots de Franse versie van onze webwinkel verdwenen. Hij was onvindbaar en werd niet herkend door Google.

Inmiddels functioneert deze versie weer gelukkig!

Waar kunnen wij met name ná sluitingstijd van mijnwebwinkel terecht wanneer zich zoiets weer voordoet?

m.a.w. Waar moet je zijn in geval van spoed? 
 

dank alvast,

hartelijke groet,

Suus & Paula

Fromage Artisanal Hollandais


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Suus en Paula,

Voor het platform is er 24/7 storingsdienst. Dit geldt echter alleen als het hele platform (gedeeltelijk) offline is. Hiervoor wordt de statuspagina dan bijgewerkt. Dit geldt dus niet voor individuele casussen. Mocht je na kantooruren problemen ervaren, dan kun je altijd kijken of op de community de oplossing staat of je vraag stellen. Het supportteam is op kantooruren van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar.

Groet,
Ebbe

Merci Ebbe!

Reputatie 7
Badge +16

De rien!

Reageer