Nieuwe beperkingen van het gratis account

• 20 December 2020
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Na jaren lang gebruik te hebben gemaakt van jullie gratis account, waar ik ondanks de beperkingen toch met alle tevredenheid van gebruik van heb gemaakt, hebben jullie besloten het aantal artikelen fors te verlagen van 25 naar 10, tevens wordt het web adres ook nog eens gewijzigd.

Mijn haren gingen recht overeind staan, en dit alles binnen 1 maand !!!

En waarom ??

Blijkbaar is er bij jullie geen plaats meer voor mensen zoals ik, ook het nieuwe web adres met een vage reden is heel vreemd, ook automatisch doorlinken naar oude adres schijnt niet mogelijk te zijn bij jullie, ik heb wat info opgedaan bij de kenners en die zeggen dat wel degelijk mogelijk is.

Het lijkt wel over er een overname door een ander bedrijf op komst is.

Ik heb een paar honderd foto’s op pinterest staan met het huidige adres, deze zou ik alle maal moeten wijzigen !!!!

Je zou natuurlijk ook de huidige accounts laten voor wat het is en alleen de nieuwe gratis accounts de nieuwe beperkingen kunnen geven, maar nee het mes er in !!!

Een zeer telergestelde deelnemer.

Marcel Hoveling

Industriële Thuis Verlichting 

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Je zou natuurlijk ook de huidige accounts laten voor wat het is en alleen de nieuwe gratis accounts de nieuwe beperkingen kunnen geven, maar nee het mes er in !!!

Dat was zeker een optie. Al is het ook een kwestie van het glas is halfvol he? Je hebt jarenlang professionele ecommercesoftware gratis mogen gebruiken. Lijkt me wel een bedankje waard! En ook het goedkoopste pakket is nog altijd bijna gratis, als je bedenkt wat je er allemaal voor krijgt.

Reageer