Beantwoord

Meta Conversions API

• 17 January 2023
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Badge +1

Ik wil heel graag de Meta Conversions API instellen. Dat is hoognodig. Na het instellen van je Conversions API gaan de kosten per conversie met gemiddeld 13% naar beneden. Ik was er al van overtuigd dat het nodig was (al sinds de IOS update) maar door het volgen van een webinar gisterenavond (door Mark Bongers en Harry Mensen) ben ik helemaal om. Wie weet of dit lukt via MijnWebwinkel? Ik zie MijnWebwinkel niet tussen het rijtje partners staan … Of kan het via Google Tag Manager? Wie kan mij hier verder mee helpen? Mijn dank is groot!

icon

Beste antwoord door Ebbe 17 January 2023, 15:46

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik lees graag even mee 

Badge +1

P.S. Het is trouwens Harry Lensen (i.p.v. Mensen) (Senior Accountmanager Business Marketing Partners bij Meta). Even voor de volledigheid. ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Bedankt voor het delen. Wij hebben nog geen integratie met de conversion api (alleen de facebook pixel). Ik snap je wens goed. Ik ga intern lobbyen om te kijken of dit op de roadmap kan komen. Ik beloof niks, alleen dat ik mijn best ga doen.

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe Fijn! Hopelijk lukt die roadmap met een hoge prio. De waarde van een goede Facebook integratie wordt in het algemeen nog erg onderschat. Voor mij is het een van de hoofdredenen waardoor ik momenteel op een ander platform test. Wat ik daaruit ervaar is dat ik jullie gebruiksvriendelijkheid helemaal niet kwijt wil (positief dus), maar toch overweeg over te stappen. Als je adverteert moet je echt mee in nieuwe ontwikkelingen anders mis je de boot. Wellicht een goede omschrijving voor je pitch 😀

Reputatie 4
Badge +6

Welk platform test je mee? #nieuwsgierig

Reputatie 3
Badge +1

Op dit moment Shopify omdat de Facebook Pixel op alle pagina’s kan worden toegevoegd wat een meerwaarde heeft ten opzichte van 1 centrale plek. Ze hebben een integratie met de API en ik vind ook de SEO mogelijkheden uitgebreider. Ik heb voor mezelf een lijstje met voor en nadelen gemaakt. Feit blijft dat een Amerikaans (Canadees) bedrijf met zo’n grote omvang altijd direct mee zal gaan in ontwikkelingen. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik ben daar ook mee bezig, al heel lang. Ik begin het systeem te kennen, maar het is nog een lange weg.