Beantwoord

HTML plugin

• 2 February 2022
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Ik probeer een plugin op mijn website te plaatsen. Deze plugin is afkomstig van Untappd (bier app). Ik heb de stappen gevolgd in Google Tag Manager, container aangemaakt. HTML code vanuit Untappd hierin toegevoegd. Maar nu is mijn vraag, hoe krijg ik dit verwerkt op mijn site? Het springt natuurlijk niet automatisch op de eerste pagina… 

Tag Manager is ook in het dashboard aangevinkt en gekoppeld met de juiste container. Is er iemand ie mij hierin verder kan helpen?

icon

Beste antwoord door Arjan 3 February 2022, 14:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Heb je ook een trigger aangemaakt waarin je aangeeft dat de Untappd container moet triggeren op iedere pagina? Ik kan de plugin niet, maar normaalgesproken is het zo dat je 1 container hebt en 1 trigger. In de trigger geef je aan op welke pagina's / momenten een belaalde container geactiveerd moet worden. Wellicht dat er nog geen trigger actief is voor jouw plugin?

Reputatie 1
Badge +1

De Trigger is actief op ‘All Pages’ staat er

Reputatie 6
Badge +8

Ik durf het dan helaas niet te zeggen, ik ben niet bekend met deze specifieke plugin. Ik heb nu bijv. een tag + trigger draaien voor Microsoft Ads en de widget van Webwinkelkeur. Deze werken momenteel, ik vermoed dus dat het te maken heeft met de instelling van de tag of trigger.

Reputatie 5
Badge +6

@DaanHoppiness zou je de code die je in Google Tag Manager hebt staan als kopieerbare tekst willen mailen naar support@mijnwebwinkel.nl? Dan kunnen ze er daar even een blik op werpen.

Reputatie 1
Badge +1

Alles in Tag Manager verwijderd en opnieuw op de juiste manier ingevoerd. Alles werkt weer!

Thanks Arjan voor je hulp.

Reageer