Beantwoord

Hoe kan ik een contactformulier toevoegen bij de pagina

• 16 September 2020
  • 7 reacties
  • 682 Bekeken

Ik wil graag een contactformulier toevoegen aan een pagina zodat mensen iets kunnen boeken. Ik heb er verder geen artikelen op deze pagina dus dat is niet nodig. 

icon

Beste antwoord door ruudf89 16 September 2020, 13:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Wil je een standaard contactpagina waarop mensen een berichtje naar je kunnen sturen? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Zo ziet mijn contactpagina eruit: https://www.kaartflow.nl/c-5197108/contact/.

ja dat is het idee. 

Ik wil home shopping gaan organiseren en dan zoek ik inderdaad zoiets om op de pagina te zetten zodat ze gegevens in vullen zodat we contact met ze kunnen opnemen. 

maar hoe voeg ik dit dus toe

Reputatie 2
Badge +3

Check deze link even: https://www.mijnwebwinkel.nl/gidsen/aan-de-slag-met-mijnwebwinkel/modules

Kopje 5.3 moet je verder helpen :).

gr. Ruud

Alleen vind ik het jammer dat je maar op 1 pagina dit kan doen. Er is dus geen mogelijkheid om dit op meerdere paginas weg te zetten?

Reputatie 2
Badge +2

Ik begrijp wat je bedoelt, er kan idd maar 1 contactformulier zijn, en we kunnen er geen zelf aanmaken.
Maar er is misschien een oplossing, als je de boeking op zich er in zet als zijnde een artikel.
Bij een artikel kan je namelijk invoervelden en keuzelijsten toevoegen. Zoveel je maar wil zelfs… 

Zoals bij dit artikel, maar dan met aangepaste regels die geschikt zijn voor een boeking. 
Je kan dan alsnog kiezen om het product ‘gratis’ in de winkelwagen te plaatsen, als je bijvoorbeeld enkel gegevens wil ontvangen van de klant… 

Bv.
invoerveld 1: Naam
invoerveld 2: Hoe mogen wij u contacteren
Keuzeveld 1: (zet daar dan de mogelijkheden van bv het thema van de home shoppings die ze kunnen kiezen). 

Als je bijvoorbeeld meerdere thema’s hebt, dan kan je ook een foto per Thema linken in de keuzelijst.

Dit is  een optie. Ik moet hier even naar kijken hoe dat staat. Dankje wel door de tip

Reputatie 7
Badge +11

Of een button maken met daarin een link naar je contact pagina.

Reageer