Goedemorgen,
Wij zijn benaderd door een bedrijf omtrent Google ranking doormiddel van het in zetten van Backlinks!?
Is er iemand hiermee bekend? Zo ja, tevreden? Zo niet waarom niet?
Wij vernemen graag jullie reacties...
Goedemorgen,
Wij zijn benaderd door een bedrijf omtrent Google ranking doormiddel van het in zetten van Backlinks!?
Is er iemand hiermee bekend? Zo ja, tevreden? Zo niet waarom niet?
Wij vernemen graag jullie reacties...
Nicky,
Zonder je website of doelgroep te weten is het heel lastig om advies te geven. Ik kan het wel proberen om het globaal te doen:
Ja, zeker bekend mee, ik doe dit dagelijks voor mijn klanten.
Backlinks zijn een belangrijk onderdeel van je marketing strategie.
Echter zijn er ontzettend veel cowboys in de markt die ontzettend veel vragen voor backlinks.
Je dient hier goed naar te kijken anders kom je in de PBN hoek. Het kan dan zomaar zijn dat je een penalty krijgt van Google. Helaas heb ik dit al een paar keer gezien.
Kijk dus goed wat ze aanbieden en hoe goed deze websites zijn. Denk onder andere aan DA (domain autoriteit) en het verkeer wat zo'n website krijgt.
Oef, ik zou nooit zomaar links kopen van mensen die mailen dat ze bedrijven daarmee helpen. Ga altijd op zoek naar een betrouwbare partij. Bijvoorbeeld door er zelf een te googelen en door bij het bedrijf even wat referenties op te vragen.
Ook de tips van
Goedenavond,
Op dit moment probeer ik wat trustflow te creëeren en het valt mij op dat ze veel om backlinks vragen zoals startkabel.nl
Waar zet je die backlink dan neer? Ik wil toch niet allemaal linken van andere websites op mijn pagina hebben? Ik snap er momenteel niks meer van.
Iemand tips hoe ik dit moet doen?
Groeten, Danielle
Ja, zeker bekend mee, ik doe dit dagelijks voor mijn klanten.
Backlinks zijn een belangrijk onderdeel van je marketing strategie.
Echter zijn er ontzettend veel cowboys in de markt die ontzettend veel vragen voor backlinks.
Je dient hier goed naar te kijken anders kom je in de PBN hoek. Het kan dan zomaar zijn dat je een penalty krijgt van Google. Helaas heb ik dit al een paar keer gezien.
Kijk dus goed wat ze aanbieden en hoe goed deze websites zijn. Denk onder andere aan DA (domain autoriteit) en het verkeer wat zo'n website krijgt.
Ja ik lees inderdaad dat backlinks zeer waardevol zijn voor de Marketing. Heb je misschien tips of aanbevelingen?
Wat nog belangrijker is om op je WEB pagina elke keer een verhaal te schrijven ,wat je doet en waar je je producten vandaan haalt! Verander dat iedere 2 a 3 maanden( Google vind die verhalen interessant) En vul bij de zg META data iedere keer in zoveel mogelijke talen waar jij voor staat! Bijv ik sta voor een groothandel in kinderkleding, En vul bij ieder artikel steeds . 儿童服装批发/barnkläder grossist/
abbigliamento per bambini all'ingrosso/sprzedaż hurtowa/
ropa para niños al por mayor/wholesale www.j-mirano-zero.com in! En voorheen keek niemand in het buitenland naar onze producten! En geloof me dit gaat niet 1,2,3 ...maar heb geduld en blijf adverteren op deze manier! Het duurde bij ons OOK minimaal 2 a 3 jaar! Maar voor ondernemer met KLEINE beurs is dat belangrijk! ( vertalingen kun je in alle talen laten doen via google) SUCCES in deze tijd en eigenlijk MAZZELTOV! Dat hebben wij allemaal nodig!
Thanks voor de mention! Ik ga de rapporteerfunctie checken.
Wat betreft het bericht. Ik ken de persoon en weet dat hij geen spammer is, maar iemand die zijn ervaring wilt delen. Het kan natuurlijk zijn dat iemand zich vergist of dat je het er niet mee eens bent. Ga die discussie dan vooral ook aan👍
Backlinks is wel een vak apart. En alleen met een paar backlinks kom je er ook niet. Maar daar over is best een hoop te vinden op youtube en google. Begin maar eens te kijken met de fols van deze gozer. Begrijpbare taal en het is gratis en je kunt er zelf mee aan de slag. IMGemak
https://www.youtube.com/c/IMGemak/featured
mvg Robert
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.