Vraag

Advies gevraagd: Wie heeft er ervaring met google campagnes op laten zetten door een bedrijf?

• 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi! Advies/ervaringen gevraagd!
Ik heb zelf weinig ervaring en de kennis om echt goede advertentie campagnes op te zetten en mij te verdiepen in google shopping. 

Toevallig wordt ik dus benaderd door een bedrijf Mediatrend / Boostyourtraffic. 
Het lijkt mij interessant om het door een ander bedrijf te laten doen, zodat ik geen omkijken heb naar mijn Googleads. Nu zijn de kosten wel hoog €199 p.m. voor minimaal 6 maanden en ik vraag mij af of dit wel echt werkt. De reviews zijn op een paar enkele na positief.
Wie heeft wel eens campagnes laten op zetten door een bedrijf en wat zijn je ervaringen daarin?

Alvast bedankt voor het delen van je ervaringen! 

Marjolein

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben het een paar jaar geleden gedaan door Daarom. Opzich denk ik dat als je een duurder product hebt het wel interessant was. Zij werkte toen nog met google ads dus kwam er buiten het vaste maandbedrag ook nog de advertentiekosten bij kijken. Hierdoor werd het zo duur dat wij ermee gestopt zijn. Ze hebben toen wel onze site helemaal door gelicht en tips gegeven waarvan sommige wel werkte maar sommige ook absoluut niet en we boze klanten aan de telefoon kregen omdat ze niks meer konden vinden. Helaas zijn sommige tips op SEO gebied die ze toen gaven nu juist niet meer goed. 
Wij zouden er dus niet meer voor kiezen om het te doen.

Reputatie 4
Badge +4

Hi,

Ik werk nu vanaf eind 2020 samen met Tree online. We zijn begonnen met een Google ads campagne. Daarna hebben ze ook mijn marketing voor FB en Insta overgenomen.

Mijn ervaring? Na 2 jaar mijn marketing zelf te hebben gedaan en wetende dat het werkt, geeft het veel rust en zijn ze de €200,- die ze hiervoor rekenen (excl. je daadwerkelijke marketingkosten) per maand meer dan waard!

https://www.treeonline.nl

Liefs, Linda 

Reputatie 3
Badge +1

@Liefkraaltje Ontzettend bedankt voor je reactie! 

Reageer