nieuwe testversie 4.4.0 (feedback topic)

• 19 December 2022
  • 22 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2690 reacties

Beste leden,

De nieuwe versie van de Kassa App (met deelbetalingen) is ingediend bij Apple om aan te kunnen bieden in Testflight. Naar verwachting staat deze morgenochtend voor jullie klaar. Hieronder de wijzigingen/verbetering van de nieuwe versie. 

NIEUW

• Deelbetalingen
    Het is mogelijk om een order gedeeltelijk af te rekenen. Er kan nu een gedeelte Cash of een gedeelte met de PIN betaald worden. Het bedrag dat aan het eind van de dag nog open staat is op het financieel rapport te zien onder ‘transacties’. 

• Betaalstatussen
    Er worden gekleurde betaalstatussen weergegeven bij gedeeltelijk betaalde orders en bij retourorders.

• Retourproces
    Het is vanaf nu ook mogelijk om een gedeeltelijk betaalde order te retourneren. Wanneer je de aankoop terugneemt wordt alleen het aanbetaalde bedrag geretourneerd.

• Verkoopprijs
    De verkoopprijs wordt ook weergeven in de voorraad detailpagina van het product.

• Betaling innen
    De betaling van een order kan nu geïnd worden via het orderscherm.

• Betalingen afronden
    Er kan gekozen worden om betalingen af te ronden op 5 cent. Dit kun je doen onder de instellingen (betaalmethoden ~ Contant)

VERBETERD

• Check-out
    De check-out heeft een paar kleine visuele aanpassingen ondergaan, onder andere aan het scherm contante betaling. 

• Icoontjes
    Er zijn een aantal icoontjes toegevoegd en een aantal vervangen.

OPGELOST

• Categorie selectie
    De categorie selectie is (weer) beschikbaar op de voorraad pagina. 

Hoe kun je testen?

Hoe je kunt helpen met testen legt Ebbe je in dit topic uit 👇

Vind je een foutje? Deel je vondst hieronder.

22 reacties

Reputatie 6
Badge +8

… het bedrag wat aan het eind van de dag nog open staat dat begrijp ik niet helemaal, maar dat komt vast tijdens het testen. Bedankt @Ebbe 

Reputatie 7
Badge +16

We hebben een instructievideo gemaakt zodat je ziet hoe dit in zijn werk gaat. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. 

Reputatie 6
Badge +8

Sorry, deze begrijp ik niet zo goed, want waarom zou je een klant weg laten gaan zonder betaling? 😊

Vandaag ca. 10 klanten/betalingen achteraf moeten corrigeren omdat het zo druk was en we razensnel op de knop ‘afronden’ klikken. Alleen staat er geen afronden meer in de groene balk maar ‘nog niet betaald’ en zo konden we alsnog achteraf meerdere orders apart nalopen en alsnog afronden. Wij zijn dus sneller dan de app om door te gaan met een volgende klant 😆

De storing rond 16.00, daar hebben we het maar niet meer uitgebreid over 🤗 Een A4 vol handmatig artikelen moeten noteren waar de klant bij stond, kwam wel een beetje knullig over. De app moesten we deze tot 2x toe opnw koppelen nadat deze volledig afsloot. Bij de derde keer kregen we met geen mogelijkheid de kassa-app gekoppeld. Ipad uit, app verwijderd, oude versie geïnstalleerd.. niets hielp. We hebben dus niet alle verkopen kunnen verwerken. 

Morgen nw poging.. 

Reputatie 6
Badge +8

Hej @Ebbe paar puntjes die ik nog tegen kwam in de testflight:

• Het voorraadoverzicht in rastervorm zodat er meer artikelen zichtbaar zijn. De lijst is veelste lang om het juiste artikel te vinden. (dit is/was een puntje van eerder). De smalle kolom links is ook niet in verhouding met de ‘lege’ rechter kant die ¾ van het scherm inneemt. 
  • Bij contante verkoop staat het totaal bedrag er niet meer tussen.. dat werkt sneller om daar op te klikken als klanten precies gepast - contant betalen.
  • Verkoopprijs bij de voorraad zichtbaar is top! Werkt veel sneller om zo een artikel te scannen en gelijk het bedrag te zien om de artikelen te prijzen.
  • Inkoopprijs mag van mij nog steeds op verborgen, maar stel je voor dat er ooit een medewerkers-inlog komt, dan zal dit vast dan optioneel zijn 😇 
  • Is er bewust gekozen dat er op 2 pagina’s bij het afrekenen een korting ingevoerd kan worden? 
  • Er was sprake van het autom. synchroniseren van de producten/artikelen, dit moet nog steeds handmatig.
  • Bij de orders staat de winkellocatie tussen de producten en het betalingsoverzicht. Het kaartje/locatie is mij niet helemaal duidelijk waarom deze er is en als het voor andere winkels functioneel is, kan deze dan verhuizen naar onderaan de pagina zodat het totaal bedrag en de artikelen in één oogopslag zichtbaar zijn.

Zal technisch veel werk geweest zijn, die deelbetalingen, want 6/7 maanden verder is er niet heel veel anders. Had eerlijk gezegd meer verwacht toen je het had over een hele grote update van de kassa-app. 🤗

Update 24 dec’22

• De kassa-app crashte 2x vandaag, zonder aanleiding.
  • Bleef de app 1x hangen op transactie afronden. De kassa-app afgesloten en opnieuw opgestart zonder problemen. De aankoop waar dit bij gebeurde kon ik niet zien bij de orders in de app en dacht dat deze dus niet was aangemaakt. Achteraf stond deze toch bij de orders in MWW, bij niet afgerond. Via het ordernummer deze aankoop in de kassa-app opgezocht en stond de betaling op ‘niet betaald’. Op bedrag innen geklikt en was nu wel te zien in de app bij het orderoverzicht. Icoontje ervoor van een winkelaankoop, opgelost. Vervolgens kreeg ik vrij snel daarna een mail van een nw bestelling. Dit bleek deze winkel-aankoop te zijn? Daar komen nooit mailtjes van, dus iets gaat er toch niet goed. Heb er nu verder niets mee gedaan, gaat om ordernummer 2244785. Faktuuradres is de winkel en afleveradres de kassa-app. Sorry, heel verhaal geworden.. wil je dit liever per mail? Dan haal ik het hier weer weg 😅
  • Klopt het dat je niet ver terug kan kijken naar eerdere verkopen? Had het idee dat in de vorige versies verder terug kon kijken bij de orders. Heel makkelijk, zelfs meer dan een jaar terug, maar die optie werkt (nu) niet. Had graag deze maand een vergelijking gemaakt in de app van de periode voor corona 😊 . Weet je dat misschien @Michel vG of gebruik je deze optie niet?

Update 27 dec’22

@Ebbe Klopt het dat je bij een aankoop niet kan zien of deze gedeeltelijk met pin/contant is betaald? Alleen bij rapporten de totalen? 

Update 11 jan’23

Bij het afrekenen, kies je dan per ongeluk voor contant terwijl het pin moest zijn, is er geen andere weg terug dan afronden. Voorheen kon je met een pijl terug naar het winkelmandje of als een klant toch nog iets wil aanpassen, kun je alleen nog maar de aankoop afronden. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga na de kerst mee testen. Morgen ben ik zelf niet in de winkel en mocht er iets niet lekker gaan ben ik er liever zelf bij. 

@CountryatHome Het openstaande bedrag was als ik het me goed herinner als je eennorder maakt voor een klant enndie laat aanbetalen. Als de order dan wordt uitgeleverd kun je de order terug halen en verder afrekenen.

Reputatie 7
Badge +16

Klopt wat Michel zegt inderdaad. Maar waarschijnlijk zul je vaker een gedeelte van de order met pin en een ander gedeelte met cash betalen. Dat mist inderdaad in die video. Ik ga voor een update zorgen. 

De rest van je feedback heb ik aan het desbetreffende team doorgegeven. Bedankt voor het melden. 

Mocht ik jullie niet meer spreken, dan wens ik jullie allemaal fijne feestdagen! 

Reputatie 6
Badge +8

Dankjewel @Ebbe 

Vandaag heel de dag met de nw versie van de kassa-app gewerkt. Maak nog geen onderscheid met de aankopen contact/pin zo halverwege de maand, deze functie dus nog niet gebruikt. Vanaf 2 januari ga ik daarmee aan de slag. Wat de kassa-app betreft niet veel meer te melden omdat dit de enige functie was die is toegevoegd 😊

Verder geen bijzonderheden, alles werkte vrij vlot. Klein dingetje, zal een update hierboven toevoegen dat alles onder 1 bericht staat.. 

Ik ga na de kerst mee testen. Morgen ben ik zelf niet in de winkel en mocht er iets niet lekker gaan ben ik er liever zelf bij. 

@CountryatHome Het openstaande bedrag was als ik het me goed herinner als je eennorder maakt voor een klant enndie laat aanbetalen. Als de order dan wordt uitgeleverd kun je de order terug halen en verder afrekenen.

Ah dat wist ik even niet meer.. die optie heb ik denk ik niet/nooit in de winkel. Daar mag niemand de deur uit zonder te betalen 😂

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb de testversie net geinstalleerd. Eens kijken wat er allemaal veranderd is.

Reputatie 6
Badge +8

Hej @Ebbe paar puntjes die ik nog tegen kwam in de testflight:

• Het voorraadoverzicht in rastervorm zodat er meer artikelen zichtbaar zijn. De lijst is veelste lang om het juiste artikel te vinden. (dit is/was een puntje van eerder). De smalle kolom links is ook niet in verhouding met de ‘lege’ rechter kant die ¾ van het scherm inneemt. 
  • Bij contante verkoop staat het totaal bedrag er niet meer tussen.. dat werkt sneller om daar op te klikken als klanten precies gepast - contant betalen.
  • Verkoopprijs bij de voorraad zichtbaar is top! Werkt veel sneller om zo een artikel te scannen en gelijk het bedrag te zien om de artikelen te prijzen.
  • Inkoopprijs mag van mij nog steeds op verborgen, maar stel je voor dat er ooit een medewerkers-inlog komt, dan zal dit vast dan optioneel zijn 😇 
  • Is er bewust gekozen dat er op 2 pagina’s bij het afrekenen een korting ingevoerd kan worden? 
  • Er was sprake van het autom. synchroniseren van de producten/artikelen, dit moet nog steeds handmatig.
  • Bij de orders staat de winkellocatie tussen de producten en het betalingsoverzicht. Het kaartje/locatie is mij niet helemaal duidelijk waarom deze er is en als het voor andere winkels functioneel is, kan deze dan verhuizen naar onderaan de pagina zodat het totaal bedrag en de artikelen in één oogopslag zichtbaar zijn.

Zal technisch veel werk geweest zijn, die deelbetalingen, want 6/7 maanden verder is er niet heel veel anders. Had eerlijk gezegd meer verwacht toen je het had over een hele grote update van de kassa-app. 🤗

Update 24 dec’22

• Bleef de app 1x hangen op transactie afronden. De kassa-app afgesloten en opnieuw opgestart zonder problemen. De aankoop waar dit bij gebeurde kon ik niet zien bij de orders in de app en dacht dat deze dus niet was aangemaakt. Achteraf stond deze toch bij de orders in MWW, bij niet afgerond. Via het ordernummer deze aankoop in de kassa-app opgezocht en stond de betaling op ‘niet betaald’. Op bedrag innen geklikt en was nu wel te zien in de app bij het orderoverzicht. Icoontje ervoor van een winkelaankoop, opgelost. Vervolgens kreeg ik vrij snel daarna een mail van een nw bestelling. Dit bleek deze winkel-aankoop te zijn? Daar komen nooit mailtjes van, dus iets gaat er toch niet goed. Heb er nu verder niets mee gedaan, gaat om ordernummer 2244785. Faktuuradres is de winkel en afleveradres de kassa-app. Sorry, heel verhaal geworden.. wil je dit liever per mail? Dan haal ik het hier weer weg 😅
  • Klopt het dat je niet ver terug kan kijken naar eerdere verkopen? Had het idee dat in de vorige versies verder terug kon kijken bij de orders. Heel makkelijk, zelfs meer dan een jaar terug, maar die optie werkt (nu) niet. Had graag deze maand een vergelijking gemaakt in de app van de periode voor corona 😊 . Weet je dat misschien @Michel vG of gebruik je deze optie niet?

Update 27 dec’22

@Ebbe Klopt het dat je bij een aankoop niet kan zien of deze gedeeltelijk met pin/contant is betaald? Alleen bij rapporten de totalen? 

Hoi @Ebbe kan ik deze order verwijderen? Dit weekend wil ik een overzicht exporteren en anders staat deze op de verkeerde lijst. Als jullie dit nog willen nakijken, laat ik het staan. Is het niet te doen, haal ik m weg. Zal vast eenmalig zijn geweest, dit vastlopen en dat deze winkelaankoop ineens een weborder werd. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ebbe kan ik deze order verwijderen? Dit weekend wil ik een overzicht exporteren en anders staat deze op de verkeerde lijst. Als jullie dit nog willen nakijken, laat ik het staan. Is het niet te doen, haal ik m weg. Zal vast eenmalig zijn geweest, dit vastlopen en dat deze winkelaankoop ineens een weborder werd. 

Hi Sonja,

Wat mij betreft kun je de order verwijderen. Er is nog niet ingedoken, maar mocht het nog een keer voorkomen, dan checken we die order. Wellicht kan de oorzaak achterhaald worden door de beschrijving die je hebt gegeven. 

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Ebbe kan ik deze order verwijderen? Dit weekend wil ik een overzicht exporteren en anders staat deze op de verkeerde lijst. Als jullie dit nog willen nakijken, laat ik het staan. Is het niet te doen, haal ik m weg. Zal vast eenmalig zijn geweest, dit vastlopen en dat deze winkelaankoop ineens een weborder werd. 

Hi Sonja,

Wat mij betreft kun je de order verwijderen. Er is nog niet ingedoken, maar mocht het nog een keer voorkomen, dan checken we die order. Wellicht kan de oorzaak achterhaald worden door de beschrijving die je hebt gegeven. 

Top, ga ik doen, dankjewel..

Reputatie 7
Badge +8

@CountryatHome ik gebruik die optie niet om ver terug te kijken. Ik zoek soms van enkele dagen weleens wat op. 

@Ebbe ik merkte vandaag dat als je iets te snel van contant of pin naar afronden klikt je de order niet afrond. Deze staat dan nog open, te zien aan het roze bolletje in het orderoverzicht. Ik heb vandaag minimaal 6 orders achteraf moeten afronden. Nadeel is dat je niet altijd zo snel weet of het pin of cash is geweest. Is het een mogelijkheid dat de app een melding geeft als de order niet of niet volledig is betaald voor je op afronden drukt? Verder tot nog toe geen problemen ontdekt.

Reputatie 6
Badge +8

Sorry, deze begrijp ik niet zo goed, want waarom zou je een klant weg laten gaan zonder betaling? 😊

Vandaag ca. 10 klanten/betalingen achteraf moeten corrigeren omdat het zo druk was en we razensnel op de knop ‘afronden’ klikken. Alleen staat er geen afronden meer in de groene balk maar ‘nog niet betaald’ en zo konden we alsnog achteraf meerdere orders apart nalopen en alsnog afronden. Wij zijn dus sneller dan de app om door te gaan met een volgende klant 😆

De storing rond 16.00, daar hebben we het maar niet meer uitgebreid over 🤗 Een A4 vol handmatig artikelen moeten noteren waar de klant bij stond, kwam wel een beetje knullig over. De app moesten we deze tot 2x toe opnw koppelen nadat deze volledig afsloot. Bij de derde keer kregen we met geen mogelijkheid de kassa-app gekoppeld. Ipad uit, app verwijderd, oude versie geïnstalleerd.. niets hielp. We hebben dus niet alle verkopen kunnen verwerken. 

Morgen nw poging.. 

@Michel vG Jaa dat hebben we nog dagelijks en ook hierboven al een keer gemeld. We checken regelmatig even het orderoverzicht. 

Deze periode vond ik het wel fijn om de maand december te vergelijken met de verkopen ‘voor corona’. Ideaal om dat in de app te doen, gaat sneller dan een orderexport maken..

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt zover voor alle feedback. We gaan snel alle feedbackpunten bespreken (die tot nu toe zijn gemeld) en gepaste actie ondernemen. Mochten er vanuit ons vragen zijn, dan nemen wij contact op. Mocht je in de tussentijd nog andere feedback hebben, dan horen we het graag en nemen we deze ook mee. 

Nogmaals bedankt. 

Reputatie 6
Badge +8

@Ebbe klein puntje nog toegevoegd aan de feedback hierboven… 

Reputatie 7
Badge +8

Even wat aanvulling op mijn eerdere bericht;

Als je op contant of pin drukt bij het afrekenen komt er even een wit popupscherm (ik weet even zo de tekst niet die erin staat). Als we wachten tot deze is verdwenen gaat de verwerking van de order goed. Drukken we eerder op afronden gaat het mis. 

Reputatie 6
Badge +8

Als je op contant of pin drukt bij het afrekenen komt er even een wit popupscherm (ik weet even zo de tekst niet die erin staat). Als we wachten tot deze is verdwenen gaat de verwerking van de order goed. Drukken we eerder op afronden gaat het mis. 

Oh die ken ik nog niet.. zal morgen eens kijken. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

De doorgegeven feedback is besproken, hieronder de reactie:

Dit zal in deze versie niet worden meegenomen. We hebben de wens meegenomen en op de backlog gezet 
    Goed punt. Deze feedback is doorgegeven aan de ontwikkelaar. 
    Dat is fijn!
    Deze feedback is genoteerd. Voor deze versie zal deze feedback niet worden opgepakt. 
    Dit is inderdaad een bewuste keuze. Zou je dit liever anders willen zien?
    Bedankt voor het doorgeven. Ook dit is doorgegeven aan de ontwikkelaar. 
    We gaan kijken of we deze kunnen verplaatsen. 

We hebben dit genoteerd om hier scherp op te zijn. Mocht het vaker voorkomen, dan horen we het graag. Als we het kunnen reproduceren is het helemaal fijn. 
  • Bleef de app 1x hangen op transactie afronden. De kassa-app afgesloten en opnieuw opgestart zonder problemen. De aankoop waar dit bij gebeurde kon ik niet zien bij de orders in de app en dacht dat deze dus niet was aangemaakt. Achteraf stond deze toch bij de orders in MWW, bij niet afgerond. Via het ordernummer deze aankoop in de kassa-app opgezocht en stond de betaling op ‘niet betaald’. Op bedrag innen geklikt en was nu wel te zien in de app bij het orderoverzicht. Icoontje ervoor van een winkelaankoop, opgelost. Vervolgens kreeg ik vrij snel daarna een mail van een nw bestelling. Dit bleek deze winkel-aankoop te zijn? Daar komen nooit mailtjes van, dus iets gaat er toch niet goed. Heb er nu verder niets mee gedaan, gaat om ordernummer 2244785. Faktuuradres is de winkel en afleveradres de kassa-app. Sorry, heel verhaal geworden.. wil je dit liever per mail? Dan haal ik het hier weer weg 😅
    Is dit nog vaker voorgekomen? 
  • Klopt het dat je niet ver terug kan kijken naar eerdere verkopen? Had het idee dat in de vorige versies verder terug kon kijken bij de orders. Heel makkelijk, zelfs meer dan een jaar terug, maar die optie werkt (nu) niet. Had graag deze maand een vergelijking gemaakt in de app van de periode voor corona 😊 . Weet je dat misschien @Michel vG of gebruik je deze optie niet?
    Dit zou gewoon moeten kunnen. Mocht dat bij jou nog niet het geval zijn, kun je dan wat meer info delen? Wellicht met een screenshot/video?
  • Klopt het dat je bij een aankoop niet kan zien of deze gedeeltelijk met pin/contant is betaald? Alleen bij rapporten de totalen? 
    Deze wens hebben we op de backlog geplaatst, bedankt voor het delen. 

• Bij het afrekenen, kies je dan per ongeluk voor contant terwijl het pin moest zijn, is er geen andere weg terug dan afronden. Voorheen kon je met een pijl terug naar het winkelmandje of als een klant toch nog iets wil aanpassen, kun je alleen nog maar de aankoop afronden. 
    Met ‘swipen’ moet het lukken om een andere actie uit te voeren dan afronden. Lukt het daarmee wel?

Reputatie 7
Badge +16

Dit krijgen wij niet gereproduceerd. Is het mogelijk om hier een screenvideo van te maken zodat wij de stappen kunnen zien en nabootsen?

Reputatie 7
Badge +8

Ik zal als de tijd er is morgen een filmpje maken.

Reputatie 6
Badge +8

Hi allemaal,

De doorgegeven feedback is besproken, hieronder de reactie:

Dit zal in deze versie niet worden meegenomen. We hebben de wens meegenomen en op de backlog gezet 
    Goed punt. Deze feedback is doorgegeven aan de ontwikkelaar. 
    Dat is fijn!
    Deze feedback is genoteerd. Voor deze versie zal deze feedback niet worden opgepakt. 
    Dit is inderdaad een bewuste keuze. Zou je dit liever anders willen zien?
    Bedankt voor het doorgeven. Ook dit is doorgegeven aan de ontwikkelaar. 
    We gaan kijken of we deze kunnen verplaatsen. Waarom is er zo wie zo gekozen voor een kaart mét lokatie bij een winkel/kassaverkoop?
  • De kassa-app crashte 2x vandaag, zonder aanleiding. We hebben dit genoteerd om hier scherp op te zijn. Mocht het vaker voorkomen, dan horen we het graag. Als we het kunnen reproduceren is het helemaal fijn. 
  • Bleef de app 1x hangen op transactie afronden. De kassa-app afgesloten en opnieuw opgestart zonder problemen. De aankoop waar dit bij gebeurde kon ik niet zien bij de orders in de app en dacht dat deze dus niet was aangemaakt. Achteraf stond deze toch bij de orders in MWW, bij niet afgerond. Via het ordernummer deze aankoop in de kassa-app opgezocht en stond de betaling op ‘niet betaald’. Op bedrag innen geklikt en was nu wel te zien in de app bij het orderoverzicht. Icoontje ervoor van een winkelaankoop, opgelost. Vervolgens kreeg ik vrij snel daarna een mail van een nw bestelling. Dit bleek deze winkel-aankoop te zijn? Daar komen nooit mailtjes van, dus iets gaat er toch niet goed. Heb er nu verder niets mee gedaan, gaat om ordernummer 2244785. Faktuuradres is de winkel en afleveradres de kassa-app. Sorry, heel verhaal geworden.. wil je dit liever per mail? Dan haal ik het hier weer weg 😅
    Is dit nog vaker voorgekomen?  Nee, alleen vandaag wel gedoe met een vrij artikel. Deze kreeg ik niet afgerond met gebruik van een kortingscode (foutmelding undefined). Heb even een bestaand artikel extra toegevoegd, toen lukte het wel en dit artikel later in de beheeromgeving weer verwijderd. 
  • Klopt het dat je niet ver terug kan kijken naar eerdere verkopen? Had het idee dat in de vorige versies verder terug kon kijken bij de orders. Heel makkelijk, zelfs meer dan een jaar terug, maar die optie werkt (nu) niet. Had graag deze maand een vergelijking gemaakt in de app van de periode voor corona 😊 . Weet je dat misschien @Michel vG of gebruik je deze optie niet?
    Dit zou gewoon moeten kunnen. Mocht dat bij jou nog niet het geval zijn, kun je dan wat meer info delen? Wellicht met een screenshot/video? Ga ik sturen, je kunt niet verder dan een jaar terug kijken.. 
  • Klopt het dat je bij een aankoop niet kan zien of deze gedeeltelijk met pin/contant is betaald? Alleen bij rapporten de totalen? 
    Deze wens hebben we op de backlog geplaatst, bedankt voor het delen. 

• Bij het afrekenen, kies je dan per ongeluk voor contant terwijl het pin moest zijn, is er geen andere weg terug dan afronden. Voorheen kon je met een pijl terug naar het winkelmandje of als een klant toch nog iets wil aanpassen, kun je alleen nog maar de aankoop afronden. 
    Met ‘swipen’ moet het lukken om een andere actie uit te voeren dan afronden. Lukt het daarmee wel? Swipe me suf, het is me nog niet gelukt. Als je in het verkoopscherm dan de app afsluit om overnw te beginnen is de order toch aangemaakt.. zonder (groen) bolletje in de beheeromgeving.

Even wat aanvullingen @Ebbe 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je feedback Sonja! Ik heb deze bij het team weggelegd zodat ze hier verder naar kunnen kijken. 

Reageer