Vraag

Instabiele Kassa-App

• 27 August 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is / of achter de schermen gebeurd mbt de Kassa (App)? Hele week al is de Kassa (app) al onregelmatig in de zin van: na afrekenen sluit hij verschillende schermen zelf af zonder dat ik zelf aan het scherm kom.
Vandaag hebben we echt feest (gaat het stormen ofzo?) … de kassa blijft bij afrekenen steeds een “error” geven op het printen van de kassabon naast het zelf afsluiten van schermen. Ipad geeft zelf versie 4.3.3.. Testversie is waarschijnlijk inmiddels voor vast geïnstalleerd bij MWW? Door steeds de Kassa App af te sluiten en opnieuw te openen komt er af en toe achteraf nog een bonnetje uit.

Iemand suggesties of ene idee?

Dank alvast!

Esther Möhringer-Davidson
Eigenaar Sjeintje Boterkoek, Het Keltische winkeltje.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Esther,

Wat vervelen dat je zo'n rot week achter de rug hebt. Er wordt gewerkt aan een nieuwe versie, dat klopt. Die werkzaamheden hebben echter geen invloed op de werking van de huidige versie. Je kunt wel mee testen. De informatie staat in dit topic (KLIK). Misschien helpt het me de perikelen van deze week.

Zo niet, vraag ik je vooral om maandag met onze support kanjers contact op te nemen. Zij lopen van voor tot achter met je door alles heen en maak desnoods een melding aan zodat we aan de slag kunnen een oplossing voor je te vinden. Hopelijk helpt een van beide.

Alvast een goed weekend.

Reageer