Dagomzet via bonprinter

• 21 juli 2021
  • 8 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Weet iemand of je de dagomzet/rapport van de kassa-app ook via de bonprinter kan printen? 

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Zover ik weet alleen een samenvatting. Een uitgebreidde versie kun je naar jezelf mailen. 

Reputatie 4
Badge +6

Dacht al zoiets, zou het wel een pre vinden als dit kon. Lijkt me super makkelijk om zo snel even de kas op te maken aan het einde van de dag.. @Bas Wienhoven Ideetje?

Reputatie 4
Badge +6

Zie wel een airpint-optie die doet bij mij niets, bij jouwel @Michel vG ? Zou graag - net als de samenvatting - even snel een rapportje willen printen contant/pin transacties. 

Reputatie 6
Badge +8

Nee die werkt de laatste week niet. Die gebruikte ik normaal ook. Dit zou oogelost worden maar dat is nog niet gelukt blijkbaar. Ik druk nu op verzenden. Dan krijg je hem via mail. Is minder handig maar alles staat er wel in.

Reputatie 4
Badge +6

Zou voor winkelmedewerkers ideaal zijn, die hebben niet altijd een comp./mail te beschikking en zo kunnen ze toch de kas nakijken. Dit is zo omslachtig.. 

Reputatie 6
Badge +8

Airprint werkte tot vorige week ook gewoon. Ik gebruikte het alleen anders. Toen airprint werkte drukte ik daarop. Je kreeg dan een scherm.met het rapport. Deze zoomde ik dan in en dan kon ik hem als pdf naar mezelf mailen. Dit is dus sinds de laatste update niet meer. Onze printers werken niet met airprint, zijn te oud 😁. 

Reputatie 7
Badge +16

De fix voor de airprint optie wordt in de volgende versie meegenomen. Ik weet alleen nog niet wanneer die nieuwe versie gereed is:thinking: Ik houd jullie hierover op de hoogte. 

Reputatie 4
Badge +6

Oh dat zou top zijn @Ebbe werkt deze dan ook met de bonprinter? Net als de samenvatting mag deze van mij ook daar uitgeprint worden. Bij de samenvatting krijg je niet eens een keuze in printer en print dit overzicht zo via de bonprinter uit. Als dat met het fin. rapport ook kan - heeeeeeeél graag!

Reageer