Hallo Allemaal,
Ik ben Michel en op dit moment ben ik bezig met het vullen van de webwinkel als aanvulling voor mijn fysieke winkel.
Nu is het tot nog toe allemaal prima te doen om de artikelen toe te voegen aan de webwinkel maar ik ben nu van plan om de kassa app te gaan gebruiken in de winkel zodat we niet met 2 voorraden moeten werken. Het enige wat ik niet kan vinden is of er via de kassa app ook vrije invoer mogelijk is. Dit zou ik graag weten voor ik een ipad aanschaf hiervoor. (sorry ben een android persoon 😉 )
Wij verkopen namelijk ook levende siervissen, deze hebben over het jaar en afhankelijk van het aanbod in afmeting en leverancier geen vaste prijzen. De vraag is dus of het mogelijk is om net als bij een klassieke kassa een groep aan te maken waar je dan een aantal en bedrag handmatig kunt invoeren? Ik heb wel kunnen vinden hoe artikelen of in ons geval de vissen, die we niet online willen verkopen, alleen in de kassa app zichtbaar kunt maken. Dat gaat als ik het goed gelezen heb door middel van een “verborgen”pagina.
Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
Als de webwinkel open gaat laat ik deze hier ook nog langs komen 🙂 .