Vraag

Kassa app update niet de voorraad

• 11 March 2021
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Probleempje met de kassa app vandaag geconstateerd. Voor het eerst. Na het afrekenen met klanten werd de voorraad niet aangepast. Vreemd. Dat gebeurde altijd wel keurig. Alles is gekoppeld, werkt goed, printer spuugt bonnetje uit met de aangeklikte artikelen. Gekke is alleen dat diezelfde artikelen niet worden afgehaald vd voorraad. Iemand een idee?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Sjeintje Boterkoek Het supportteam heeft gevraagd of je dit via de Kassa App wilt melden. Dan wordt er namelijk een hele boel informatie doorgestuurd die relevant zijn. Als je een ordernummer hebt van de laatste order waarbij dit is voorgekomen, die dan ook graag doorsturen. 

Thanks! 

Reputatie 7
Badge +8

Ik zal dit morgen bij ons eens controleren. We hebben toevallig vandeweek alle voorraad gecontroleerd en gecorrigeerd waar nodig, zou dus goed controleerbaar moeten zijn nu.

Reputatie 6
Badge +9

@Sjeintje Boterkoek In de kassa-app dan even je scherm ‘naar beneden trekken’ en taadaaa.. :wink:

Reputatie 7
Badge +8

Als je een betaling afrond zou dat niet nodig moeten zijn toch? Ik heb er bij ons geen afwijkingen in gezien tot nu toe.

Reputatie 6
Badge +9

@Michel vG Zou niet nodig moeten zijn, het gebeurd(e) wel.. ook bij het aanpassen van de voorraad via de kassa-app. Achter de schermen wordt deze voorraad wel aangepast, alleen niet gelijk zichtbaar in de kassa-app. 

Reputatie 7
Badge +8

Dat klopt wel idd. Als je de voorraad via de kassa app aanpast laat de app dat niet (altijd) meteen goed zien. In het dashboard van de webwinkel is deze dan wel bijgewerkt meestal. Persoonlijk doe ik de voorraad liever via de pc. Enige nadeel is dat je via een pc niet met een barcode scanner kunt werken omdat de barcodes niet met de zoekfunctie te vinden zijn. Dit is jammer, ik had al een goedkope barcode scanner erbij gekocht via een chinese website, die scant prima via de pc alleen kan de zoekfunctie het artikel er niet bij vinden.

Reageer