Probleempje met de kassa app vandaag geconstateerd. Voor het eerst. Na het afrekenen met klanten werd de voorraad niet aangepast. Vreemd. Dat gebeurde altijd wel keurig. Alles is gekoppeld, werkt goed, printer spuugt bonnetje uit met de aangeklikte artikelen. Gekke is alleen dat diezelfde artikelen niet worden afgehaald vd voorraad. Iemand een idee?
Thanks!
Ik zal dit morgen bij ons eens controleren. We hebben toevallig vandeweek alle voorraad gecontroleerd en gecorrigeerd waar nodig, zou dus goed controleerbaar moeten zijn nu.
Als je een betaling afrond zou dat niet nodig moeten zijn toch? Ik heb er bij ons geen afwijkingen in gezien tot nu toe.
Dat klopt wel idd. Als je de voorraad via de kassa app aanpast laat de app dat niet (altijd) meteen goed zien. In het dashboard van de webwinkel is deze dan wel bijgewerkt meestal. Persoonlijk doe ik de voorraad liever via de pc. Enige nadeel is dat je via een pc niet met een barcode scanner kunt werken omdat de barcodes niet met de zoekfunctie te vinden zijn. Dit is jammer, ik had al een goedkope barcode scanner erbij gekocht via een chinese website, die scant prima via de pc alleen kan de zoekfunctie het artikel er niet bij vinden.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.