Alhoewel de website al lang onder MWW draait zie ik erg op tegen het in gebruik nemen van de Kassa App. Ruim 1100 verschillende artikelen moeten net zo snel in de Kassa App verwerkt kunnen worden als mijn POS systeem nu. Overweging om over te stappen is dat MWW en de Kassa dan verbonden zijn, mijn voorraad dus ook. Het hele POS systeem kan overboord als we kiezen voor de MWW Kassa App. Qua pin werk ik met MyPos. Niet verbonden met de kassa en dat is ok. Huidige POS systeem was en is niet te koppelen aan MWW. Wie o wie in de buurt of in Alkmaar werkt met de MWW Kassa App en heeft ervaring met een grote hoeveelheid producten in de webshop en fysieke winkel. Snelheid kunnen behouden met afrekenen is een must. Eerder al probeerden we de Kassa App uit en de productstructuur / indeling zorgde voor veel doorklikken, zoeken en tijdrovend afwerken. Dank alvast voor jullie hulp, tips & trics, groeten Esther van Sjeintje Boterkoek
Als je de app gebruikt met een barcode scanner is de snelheid prima. Als de artikelen geen barcode hebben zou je die er zelf aan kunnen geven maar dat kan veel werk zijn.
Nou Michel ik denk dat dat heel erg veel werk gaat worden met inmiddels 1123 verschillende producten in het assortiment. Maar als het dat waard is, gaan we ervoor. Maar het is nogal een enorme overstap van POS naar de Kassa app om mijn voorraad steeds up to date te hebben. Want wat als je niet met de pinapparatuur werkt die wordt geadviseerd? Hoe gaat dat bij jou? Kun je dan wel de kassa afslaan op pin terwijl je het bedrag handmatig op het pinapp. invoert? De hoeveelheid die ik gepind krijg is te kostbaar met summup of izettle. Zelf werk ik met mypos. Heb je nog tips waar op te letten alvorens over te stappen?
Wij werken met de kassa app en een losse pin via ccv. Op de kassa app kun je gewoon kiezen of de betaling via pin of cash gegaan is. Hoeft niet aannelkaar verbonden te zijn. Izettle en sumup hebben als je die aanvinkt een eigen knopje denk ik, maar die hebben we niet. Wij zijn door een webwinkel te starten van een gewone kassa met een aantal artikelgroepen naar de kassa app gegaan. We hebben gelukkig veel artikelen die al een barcode hebben vanuit de fabrikant maar ook dat is wel veel werk geweest. Je kunt volgens mij wel de kassa app even testen via mww. Dit zou je aan Ebbe kunnen vragen. Je hebt namelijk niet meteen een barcode scanner nodig. De tablet kan ook barcodes lezen met de camera (althans de versie waar wij in maart mee gestart zijn!?)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.