Vraag

Kassa app barcodes

• 3 March 2021
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

Binnenkort open ik naast mijn webshop (www.holapolashop.be) ook een fysieke winkel. Ik ben aan het denken om dus ook over te schakelen op de Kassa app. Omdat mijn budget beperkt is, zou ik wel enkel willen starten met het gebruik van mijn smartphone om barcodes in te scannen. Na verloop van tijd hoop ik wel degelijke randapparatuur te kunnen koppelen, zoals een handscanner, labelprinter enz. Mijn vraag hierbij is nu of ik ook bestaande barcodes kan scannen (de voorraad komt binnen en is al gelabeld bij de groothandel), of moet ik voor alle artikels nieuwe barcodes maken? Misschien een domme vraag, maar dit is de eerste keer voor mij en ben helemaal niet zo mee met die technische snufjes :-)

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Kassa app en het gebruik van enkel de smartphone? Is dit handig of echt af te raden? Iemand tips voor een vlotte opstart met de Kassa app? Ik vind de informatie errond nogal beperkt en het blijft een beetje onduidelijk voor mij :see_no_evil:

Dank jullie wel!

Tinne

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Wij gebruiken de barcodes de fabrikanten al op de producten hebben staan. Deze zijn gewoonlijk uniek. Als je die dus al hebt ingevoerd kun je ze gewoon scannen. We hebben voor artikelen die geen barcode hebben zelf een barcode lijst gemaakt. Je kunt via mijnwebwinkel vragen of je de app een oaar dagen kunt testen. 

Wij gebruiken de barcodes de fabrikanten al op de producten hebben staan. Deze zijn gewoonlijk uniek. Als je die dus al hebt ingevoerd kun je ze gewoon scannen. We hebben voor artikelen die geen barcode hebben zelf een barcode lijst gemaakt. Je kunt via mijnwebwinkel vragen of je de app een oaar dagen kunt testen. 

Duidelijk! Bedankt :-)

Reputatie 7
Badge +16

Als je wilt testen Tinne, dan kan inderdaad zoals Michel aangeeft. Stuur hiervoor een mailtje naar info@mijnwebwinkel.nl. Zij zorgen ervoor dat je kunt testen.

Mochten niet alle items een EAN code hebben, kun je altijd het betreffende artikelnummer invoeren. Deze zijn dan ook snel te vinden in de kassa-app als je daar (handmatig) op zoekt. 

Reageer