barcode wordt niet opgeslagen

• 11 December 2021
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Goedemorgen, 

ik heb sinds deze week de kassa app. Helaas hennie er nog maar twee producten in staan. En de rest krijg ik niet voor elkaar. Ze staan er voor korte duur in. Als ik ze even check in verkopen…. Geeft hij de volgende melding aan “ Hey, een onbekende barcode” 

Doe ik iets fout? Kunnen jullie mij helpen? 

Met vriendelijke groeten, 

Hillie 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Barcodes toevoegen doe ik altijd via het dashboard en niet via de kassa app. Als je een lijst hebt van je producten van je leverancier is het een kwestie van knippen en plakken. Daarna even de boel in de kassa app synchroniseren en dan werkt het bij ons eigenlijk altijd prima.

Hoe kan ik deze synchroniseren? Is allemaal nog nieuw voor mij 😊

Reputatie 7
Badge +8

In het menu van de kassa app bij instellingen zo uit mijn hoofd. Ik ben nu niet in de winkel dus kan niet even een printscreen maken.

Ik heb het gevonden! Hartelijk dank. Ik ga het proberen. 

Reputatie 6
Badge +9

Goedemorgen, 

ik heb sinds deze week de kassa app. Helaas hennie er nog maar twee producten in staan. En de rest krijg ik niet voor elkaar. Ze staan er voor korte duur in. Als ik ze even check in verkopen…. Geeft hij de volgende melding aan “ Hey, een onbekende barcode” 

Doe ik iets fout? Kunnen jullie mij helpen? 

Met vriendelijke groeten, 

Hillie 

Hoi! @Hillie even een check, klik je na het scannen van de barcode in voorraad wel op het vinkje achter de barcode? Anders wordt de barcode niet opgeslagen.. :blush:

Reageer