Sinds vorige week vrijdag (1-7) zijn bij ons alle barcodes/ean-codes in de Kassa-app verdwenen. Naast het probleem dat we al ruim 4 weken geen nieuwe barcodes kunnen toevoegen kunnen we nu dus ook geen enkel product uit de winkel meer scannen met de Kassa-app. Achter de schermen op de website staat de barcodes nog wel bij de producten maar in de Kassa-app nergens meer.
De CustomerCare komt er nog niet uit en geeft aan dat er nog geen andere meldingen over binnengekomen zijn. We moeten nu alle producten handmatig stuk voor stuk opzoeken bij het afrekenen :-(
Iemand anders ervaring hiermee of een mogelijke oplossing?
Alle barcodes in de Kassa-app verdwenen
je bent dus niet de enige
groeten Esther
Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar.
Groetjes Trudy 19Toen
Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar.
Groetjes Trudy 19Toen
Heb jij toevallig ook je arikelen in een (extra)velden-set
Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar.
Groetjes Trudy 19Toen
Heb jij toevallig ook je arikelen in een (extra)velden-set
Wat bedoel je hier exact mee? (artikelen in een (extra)velden-set)
Het supportteam heeft dit issue in onderzoek. Mocht je informatie over deze bug hebben dan kan die gedeeld worden via info@mijnwebwinkel.nl. Zodra er meer bekendheid is deel ik het hier.
Sinds vorige week vrijdag (1-7) zijn bij ons alle barcodes/ean-codes in de Kassa-app verdwenen. Naast het probleem dat we al ruim 4 weken geen nieuwe barcodes kunnen toevoegen kunnen we nu dus ook geen enkel product uit de winkel meer scannen met de Kassa-app. Achter de schermen op de website staat de barcodes nog wel bij de producten maar in de Kassa-app nergens meer.
De CustomerCare komt er nog niet uit en geeft aan dat er nog geen andere meldingen over binnengekomen zijn. We moeten nu alle producten handmatig stuk voor stuk opzoeken bij het afrekenen :-(
Iemand anders ervaring hiermee of een mogelijke oplossing?
Op mijn telefoon had ik nog de oude versie staan van de kassa-app (versie 4.3.6.) en daar waren de barcodes nog gewoon zichtbaar. Nadat ik er deze week de nieuwe versie op heb gezet, zijn ook hier alle barcodes ‘verdwenen’ 🤔
Sinds vorige week vrijdag (1-7) zijn bij ons alle barcodes/ean-codes in de Kassa-app verdwenen. Naast het probleem dat we al ruim 4 weken geen nieuwe barcodes kunnen toevoegen kunnen we nu dus ook geen enkel product uit de winkel meer scannen met de Kassa-app. Achter de schermen op de website staat de barcodes nog wel bij de producten maar in de Kassa-app nergens meer.
De CustomerCare komt er nog niet uit en geeft aan dat er nog geen andere meldingen over binnengekomen zijn. We moeten nu alle producten handmatig stuk voor stuk opzoeken bij het afrekenen :-(
Iemand anders ervaring hiermee of een mogelijke oplossing?
Op mijn telefoon had ik nog de oude versie staan van de kassa-app (versie 4.3.6.) en daar waren de barcodes nog gewoon zichtbaar. Nadat ik er deze week de nieuwe versie op heb gezet, zijn ook hier alle barcodes ‘verdwenen’ 🤔
Vandaag is versie 4.3.8 van de Kassa App live gegaan. In deze versie worden alle barcodes weer in de beheeromgeving weergegeven.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.