Vraag

Alle barcodes in de Kassa-app verdwenen

• 9 July 2022
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds vorige week vrijdag (1-7) zijn bij ons alle barcodes/ean-codes in de Kassa-app verdwenen. Naast het probleem dat we al ruim 4 weken geen nieuwe barcodes kunnen toevoegen kunnen we nu dus ook geen enkel product uit de winkel meer scannen met de Kassa-app. Achter de schermen op de website staat de barcodes nog wel bij de producten maar in de Kassa-app nergens meer.
De CustomerCare komt er nog niet uit en geeft aan dat er nog geen andere meldingen over binnengekomen zijn. We moeten nu alle producten handmatig stuk voor stuk opzoeken bij het afrekenen :-( 
Iemand anders ervaring hiermee of een mogelijke oplossing? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

@Trudy en @Ebbe dan kan ik naar eer en geweten me achter je scharen. Ik ben de hele week al aan mezelf aan het twijfelen mbt de barcodes die ik toch echt heb ingevoerd en er niet meer zijn of herkend worden in de Kassa-app. Ook voorraden kloppen regelmatig niet meer. Terwijl ik ze echt geteld heb en ze kloppen. Dan zouden er 2 plaids op eens moeten zijn terwijl die al waren uitverkocht. Heel vreemd en niet werkbaar.

je bent dus niet de enige

groeten Esther

Reputatie 1
Badge

Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar. @Sjeintje Boterkoek 

Groetjes Trudy 19Toen

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar. @Sjeintje Boterkoek 

Groetjes Trudy 19Toen

Heb jij toevallig ook je arikelen in een (extra)velden-set

Reputatie 1
Badge

Hoi Esther, zou je het willen melden bij support@myonlinestore.com? Merel van CustomCare vroeg en adviseerde me dit ook altijd daar te melden. Dat ik niet de enige ben wijst denk ik toch op een bug in de kassa-app. Dit is idd niet werkbaar. @Sjeintje Boterkoek 

Groetjes Trudy 19Toen

Heb jij toevallig ook je arikelen in een (extra)velden-set

Wat bedoel je hier exact mee? (artikelen in een (extra)velden-set)

Reputatie 7
Badge +16

Het supportteam heeft dit issue in onderzoek. Mocht je informatie over deze bug hebben dan kan die gedeeld worden via info@mijnwebwinkel.nl. Zodra er meer bekendheid is deel ik het hier. 

Reputatie 1
Badge

Sinds vorige week vrijdag (1-7) zijn bij ons alle barcodes/ean-codes in de Kassa-app verdwenen. Naast het probleem dat we al ruim 4 weken geen nieuwe barcodes kunnen toevoegen kunnen we nu dus ook geen enkel product uit de winkel meer scannen met de Kassa-app. Achter de schermen op de website staat de barcodes nog wel bij de producten maar in de Kassa-app nergens meer.
De CustomerCare komt er nog niet uit en geeft aan dat er nog geen andere meldingen over binnengekomen zijn. We moeten nu alle producten handmatig stuk voor stuk opzoeken bij het afrekenen :-( 

Op mijn telefoon had ik nog de oude versie staan van de kassa-app (versie 4.3.6.) en daar waren de barcodes nog gewoon zichtbaar. Nadat ik er deze week de nieuwe versie op heb gezet, zijn ook hier alle barcodes ‘verdwenen’ 🤔

Reputatie 2
Badge +3

Op mijn telefoon had ik nog de oude versie staan van de kassa-app (versie 4.3.6.) en daar waren de barcodes nog gewoon zichtbaar. Nadat ik er deze week de nieuwe versie op heb gezet, zijn ook hier alle barcodes ‘verdwenen’ 🤔

Vandaag is versie 4.3.8 van de Kassa App live gegaan. In deze versie worden alle barcodes weer in de beheeromgeving weergegeven.