Vraag

Klant heeft nieuw emailadres kan niet veranderen

Badge

Klant wil haar emailadres aanpassen, omdat ze nu meer professionele uitstraling wilt geven aan haar bedrijf. Nu blijkt dat zij haar mailadres/inlognaam, dus niet kan veranderen. Dus ik denk en zeg haar doe ik wel even, blijkt dat ook niet te kunnen!! 

Beetje gek is dat wel. Ik gebeld en ook jullie kunnen het niet oplossen. Mijn klant boos, want dan is ze haar orders kwijt in haar account en moet dus opnieuw beginnen. 

Ik vind het voor een professionele webshop niet kunnen dat ik mijn kanten zo moet teleurstellen, en zelfs een boze klant hierdoor heb. 

Is hier dan helemaal niets aan te doen?? Zo win ik zeker niet het vertrouwen van een klant!

Maria

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb even getest bij mij en het kan bij mij inderdaad ook niet. Dit zou toch inderdaad wel moeten kunnen want er zijn wel meer mensen die van email adres veranderen. Ik heb ook vaak zat klanten die een fout maken in hun email adres.

Reputatie 7
Badge +16

Dit blijkt inderdaad niet te kunnen. Ik dacht dat je voor de klant het wel kon aanpassen. Wij hebben er een feedbackpunt voor gemaakt en bij het productteam gelegd. Ik kan je op dit moment niks anders bieden helaas. 

Reputatie 5
Badge +6

Zou mooi zijn als dit kan worden aangepast … vanuit historie is volgens mij email de sleutel voor de klant en helaas geen Id … een mooie verbetering voor 2021 !

We zijn 2 maanden verder, kan dit inmiddels?

Wij lopen hier ook geregeld tegen aan.
Ik snap dat de klant het zelf niet zomaar mag aanpassen.

Het resultaat is bij ons ook teleurgestelde klanten.

Reputatie 6
Badge +8

Vanmiddag een verzoek gekregen van een klant om zijn mailadres aan te passen, helaas kwam ik erachter dat dit niet mogelijk is. Wordt hier nog aan gewerkt om dit in de toekomst mogelijk te maken? Nu moet ik de klant teleurstellen, het komt ook niet professioneel over dat een mailadres van een account niet aangepast kan worden.

Reputatie 2
Badge +2

Ik loop hier ook geregeld tegenaan. En vervolgens moet ik mijn klant gaan uitleggen dat hij of zij haar e-mailadres niet kan wijzigen en dat ik dat ook niet kan doen voor mijn klant. Dat is zo niet professioneel en heel vreemd voor een platform als MWW. Het zou heel fijn zijn als dit op korte termijn opgelost kan worden. 

Reputatie 5
Badge +6

Inmiddels weer een paar maanden verder. Ik krijg net ook het verzoek van een klant, maar ik zie dat het nog steeds niet kan. Kan dit aangepast worden? Zo te lezen lopen hier veel mensen tegen aan. 

Reputatie 1
Badge

Beste MWW,

Waarom is dit nog steeds niet mogelijk????
Wat is de uitleg die we trouwe, jarenlange klanten kunnen geven waarom dit mogelijk is? 

Reputatie 7
Badge +16

Waarom het er nog niet is weet ik niet. Ik heb dit punt gisteren besproken en daaruit is gekomen dat we dit in 2022 nog mogelijk willen/gaan maken. Zodra dit klaar is, dan laat ik het hier weten. Ga er wel vanuit dat dit na de zomer is. 

Groet,

Reputatie 1
Badge

Beste Ebbe,

Bedankt voor je reactie en we wachten het af. 

Reageer