trends

5 trends binnen de wereld van digitale platformen voor 2022

• 10 December 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2786 reacties

Op de ondernemer.nl worden 5 trends binnen de wereld van digitale platformen voor 2022 besproken. Hier kunnen interessante trends tussen zitten waar jullie wellicht op willen inspelen. De 5 trends zijn:

1. Meer verantwoordelijkheid voor duurzaamheid
  2. Groei in aantal PAAS-oplossingen
  3. Steeds meer focus op logistieke oplossingen
  4. Meer niche-platformen
  5. Meer curatie

Om het hele artikel te lezen check je website van De Ondernemer 

Op welke trends wil jij inspelen? Hoe ga je dat aanpakken? Laat hieronder een reactie achter:point_down:

2 reacties

Duurzaamheid. Doordat er een aanzienlijke hoeveelheid olijfolie en gedroogde kruiden uit Kreta op mijn weg kwamen, waarvan de houdbaarheidsdatum dreigde te verlopen, besloot ik om deze anders tot weggooien gedoemde hoeveelheid te gaan omzetten in een duurzaam product: zeep. Mijn zeep heeft geen houdbaarheidsdatum. Hoe ouder hoe beter. Alleen de geuren kunnen wat vervagen door de tijd, maar de werkzame stoffen van olijfolie en kruiden, samen met de essentiële olie, blijven optimaal.

Toen ik begon, drie jaren geleden, had ik nog nooit zeep gemaakt, maar ik vond allerlei informatie en ging aan de slag. Ik geniet van alle details. Heb de zepen getest, laten testen, en men reageert enthousiast. Dit jaar besloot ik een webwinkel te starten en kwam uit bij Mijn Webwinkel, via een website waar ik altijd wierook kocht, in Nederland. 

De webwinkel gaat op 21 december 2021 open. Op de dag van de winterzonnewende, en het uur waarop dit plaats vindt in Noorwegen (waar ik woon): om 16:59 uur. De winterzonnewende is een symbolisch gebeuren, en staat voor een nieuw begin. Een mooie gedachte voor een gepensioneerde van 73 jaren oud. 

Voor aanbiedingen kies ik speciale dagen: deze moeten te maken hebben met duurzaamheid (sustainability),  bijvoorbeeld Earth Day. Zo maak ik mensen bewuster. Zij worden beloond met een aanbieding. 

Nieuwsgierig? Website en blog: Cretan Garden

Reputatie 7
Badge +16

Mooi @Antoinette! Ik ben benieuwd naar je webshop. Deel je een link zodra je shop live staat? 

Reageer