F.A.Q.

Zo voeg je een handtekening toe aan de webmail

  • 14 augustus 2020
  • 0 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 1331 reacties

Elke keer je naam, gegevens, logo handmatig toevoegen aan je mail is wat omslachtig. Je wilt natuurlijk dat dit gewoon automatisch bij elke mail komt te staan. Dat kan, hiervoor moet je het éénmalig instellen. Volg onderstaande stappen en je hebt snel een automatische handtekening onder elke mail staan. 

Handtekening instellen in 8 stappen

 

1. Log in op webmail en klik rechts boven op ‘instellingen’
2. Selecteer links in de kolom met instellingen 'identiteiten’
3. Kies vervolgens ‘jouw e-mail adres’
4. Bij instellingen zijn de noodzakelijke velden al gevuld, vul desgewenst aan
5. In het vak ‘ondertekening’ stel je jouw handtekening in
6. Wil je afbeeldingen en/of linkjes in je handtekening plaatsen? Zet dan een vinkje bij ‘HTML-ondertekening’
7. Als laatste klik je op opslaan en je handtekening is klaar!


8. De laatste tussenstop is ‘instellingen / berichten opstellen’. Hier stel je in dat je berichten worden opgesteld in HTML en hier bepaal je of je handtekening automatisch onder elk bericht komt te staan.

De laatste stap en je bent klaar

Succes! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer