Vraag

webmail opgeschoond, alle mail weg

• 26 March 2021
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Badge

Na verschillende mailtjes van popmaster heb ik mijn webmail opgeruimd. Alles verwijderd en prullenbak geleegd. Maar ook alle mail van mijn telefoon en computer is weg. Reserveringen, aanvragen, inkomende facturen en overige correspondentie. Alles. 

Iemand dit ook een keer gehad? En hoe heb je dit kunnen oplossen?

Wat ik kan doen voor de toekomst om dit te voorkomen weet ik inmiddels, maar daar ben ik nu niet mee geholpen.:cry:

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Laat je mails in met hotmail/gmail. En selecteer bewaren op server. Dat scheeld je in de toekomst een hoopellende

Reputatie 7
Badge +16

@Bibelebon We kunnen kijken of we nog iets kunnen herstellen. Ik kan hier helaas geen garantie in bieden. Hier gaan ook enige tijd overheen. Wat was het laatste moment waarop je nog wel mails had? Als je een tijd en datum kunt doorgeven, dan kan er specifiek op zoek worden gegaan.

Groet,
Ebbe

Badge

Hi @Ebbe ,

Super dat je wil meedenken!

Alles van voor afgelopen woensdag is weg. Mijn zoon probeert op dit moment de mail terug te vinden via Outlook.

Reputatie 7
Badge +16

Ik bedoel wanneer je die mail hebt verwijderd. Is dat deze ochtend geweest?

Badge

@Ebbe 

afgelopen woensdagochtend.

Reputatie 7
Badge +16

Het is doorgegeven. Mochten we iets kunnen herstellen, dan wordt de mail wel teruggezet naar de situatie zoals deze op woensdagochtend was. Zorg er dus in ieder geval voor dat je de huidige mail ook via Outlook of een ander mailprogramma krijgt. Ik houd je op de hoogte. Dit kan echter wel enkele dag duren (wij zijn afhankelijk van een externe partij). Ik durf je niet te zeggen of dit voor het weekend opgepakt wordt. 

Badge

@Ebbe,

Heb jij toevallig iets gehoord van de externe partij die naar mijn verwijderde mail zou kijken?

groetjes van Muriel 

Bibelebon

Reputatie 7
Badge +16

Hi Muriel,

Ik ben er eerlijk gezegd een beetje bang voor. Ik heb een bericht gestuurd voor een update. Ik hoop deze snel te ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Muriel,

Ik heb helaas slecht nieuws. Het is helaas niet mogelijk om je mail terug te krijgen. 

Reageer