Vraag

Roundcube webmail wachtwoord

• 25 October 2022
  • 4 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Roundcube webmail wachtwoord vergeten. Kan geen nieuwe aanvragen. Heb een nieuwe laptop zonder wachtwoord bewaren vandaar dat het fout gaat> alle wachtwoorden geprobeerd. Niet 1 juist helaas.

Ik kan wel gewoon in mijn webwinkel account. Kunnen jullie een nieuw wachtwoord opsturen aub. bedankt alvast

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Halloo???

Reputatie 5
Badge +6

Misschien kan je MWW beter even direct benaderen (mail, telefoon). De community is volgens mij niet bedoelt voor dit soort vragen. Gebruikers kunnen niet helpen met deze vraag, alleen MWW zelf. 

Succes!

Reputatie 7
Badge +11

Roundcube webmail wachtwoord vergeten. Kan geen nieuwe aanvragen. Heb een nieuwe laptop zonder wachtwoord bewaren vandaar dat het fout gaat> alle wachtwoorden geprobeerd. Niet 1 juist helaas.

Ik kan wel gewoon in mijn webwinkel account. Kunnen jullie een nieuw wachtwoord opsturen aub. bedankt alvast

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu? | Mijnwebwinkel.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Peter,

Voor het verstrekken van nieuwe wachtwoorden gelden een aantal veiligheidsmaatregelen. Nieuwe wachtwoorden zijn alleen op te vragen (Via mail) met een e-mail adres die bij ons bekend is. Als je niet meer in roundcube komt, dan kun je in de beheeromgeving ook tijdelijk bij notificaties het e-mail adres aanpassen.