Sinds de Email migratie van een paar weken terug, heb ik diverse malen het probleem dat Outlook op mijn computer ALLE emails die ik ooit ontvangen heb op het MWW account, opnieuw gaat downloaden. Het betreft een 9000+ emails en het is inmiddels al een keer of 6 gebeurd.
Ik gebruik dus POP3 in Outlook op mijn computer, waarmee ik een kopie van de server download, het origineel staat dus altijd nog in de webmail. Dit doe ik voor alle 8 emailaccounts die ik heb, zowel MMW als andere accounts zoals Ziggo en andere domeinen die ik beheer. Gaat al 20+ jaar prima.
Daarnaast gebruik ik voor het MWW account IMAP op mijn mobiel, wat ook opeens niet meer lekker werkt. Als ik bijv. de orderbevestiging en de iDeal betaalbevestiging van een order binnen krijg en ik open de orderbevestiging (die wordt dan op gelezen gezet) en daarna open ik de iDeal mail en ik verwijder die iDeal mail, dan komen beide mails gewoon direct weer terug als ongelezen mails. Soms komt de verwijderde mail als gelezen mail terug op mijn mobiel, dat heb ik niet altijd door, want je ziet geen nieuwe ongelezen mail staan. De iDeal mail is maar een voorbeeld, ik heb het ook met andere emails.
Ik heb deze problemen sinds de migratie van een paar weken terug… Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die op deze manier werken en deze problemen ondervinden?
De servicedesk stelt eigenlijk alleen maar voor om IMAP te gaan gebruiken, ondanks dat ik aangeef perse POP3 te willen blijven gebruiken (ik heb mijn redenen), dus daar kom ik niet bepaald verder mee.
Alvast bedankt :)