Vraag

Mail problemen?

Reputatie 6
Badge +9

Zijn er problemen met de mail? Het versturen lukt niet .. vandaag al paar keer een foutmelding #reply

12 reacties

Reputatie 4
Badge +4

100% zeker… ik heb ook problemen.

Reputatie 6
Badge +7

Ik gebruik geen webmail dus dat weet ik niet.

Maar ik krijg geen bevestigingen van bestellingen binnen dus het lijkt er wel op dat er iets niet lekker zit.
Van Mollie heb ik wel bericht dat er bestellingen zijn.

Reputatie 2
Badge +2

Bij mij komen mails van bestellingen ook niet meer binnen nu, maar de bestellingen staan wel in het systeem en zijn betaald. Krijgen de klanten wel een bestelbevestiging? (Ik heb nog niks gehoord van klanten)

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij komen er wel mailtjes binnen van het voorraad beheer. Maar niet of veel later pas de bevestiging dat er een bestelling is.

Ik hoop inderdaad wel dat onze klanten een bevestiging krijgen? In ieder geval is er iets niet in orde. @Ebbe zijn jullie hiervan al op de hoogte?

Reputatie 5
Badge +8

Orderbevestigingen komen inderdaad laat / niet binnen. Lekker zo op vrijdag.

Reputatie 5
Badge +5

Ik had het gisteren ook. Het leek alsof dit tussen 11.00 en 12.00 niet goed ging.
Daarna kwam de nieuwe mail weer gewoon binnen. Mailtjes van daarvoor kwamen met vertraging ook binnen maar nieuwe bevestigingen van orders kwamen niet of later.

Later op de dag was de vertraging weg en ging alles weer normaal.

Ik heb alleen niet de community gecheckt omdat het netjes op status.myonlinestore.com gemeld stond

Reputatie 6
Badge +9

We hadden heel de dag door problemen met versturen van de mail.. er stond toen nog niets vermeld op de statuspagina.

Reputatie 2
Badge +2

Hier ook sinds twee weken problemen met de mail. Ik ontvang vaak maar twee e-mails van MWW in plaats van drie bij een nieuwe bestelling. De betaalstatus van MWW komt niet door. De orderbevestiging van MWW komt pas ruim een uur later nadat ik van Mollie een bevestiging heb binnen gekregen over de betaling. Heel af en toe ontvang ik nog wel een order waarbij ik alle drie de mails ontvang.

Ik kreeg van MWW de tip om via instellingen / winkelgegevens / notificaties in te stellen dat ik een e-mail wil ontvangen ‘bij een betaalstatus wijziging van een order’. Dat vond ik al vreemd aangezien het altijd goed is gegaan en daarnaast ontvang ik sommige order wel compleet met alle bevestigingen. Toch gedaan, maar zonder succes. Er is niks veranderd aan de situatie. 

Reputatie 6
Badge +9

Er zit nog steeds vertraging op de lijn.. de orderbevestigingen komen een uur later binnen.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

We hebben momenteel in onderzoek wat de oorzaak is van de vertraging bij het versturen van de mails. We houden jullie op de hoogte als er een oplossing is gevonden.

Reputatie 3
Badge +3

ik zocht idd ook al of er storing is, want mijn email verzend sinds vandaag ook niet of met vertraging @Arjan / mijnwebwinkel

Reputatie 5
Badge +5

Het is volgens mij nu opnieuw mis want zowel de klant als ik zelf krijg geen bevestiging van bestellingen. 

Reageer