Vraag

Mail in Outlook 2019 ontvangen

• 27 april 2021
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Hallo Ebbe,

Ik heb sinds kort een andere laptop met hierop Outlook 2019. Nu probeer ik hier de mail binnen te krijgen van mijn webwinkel maar dat lukt niet.  Als ik onderstaande invoer krijg ik iedere keer een foutmelding. Het wachtwoord is volgens mij goed omdat ik hier ook mee in de webwinkel in kan loggen. Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Bertil van de Kant

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Wat gebeurt er als je “aanmelding via beveiligd wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” inschakelt? 

Het wachtwoord voor de e-mail hoeft overigens niet hetzelfde te zijn als die van de webwinkel. In mijn geval zijn het 2 verschillende wachtwoorden. Kan je met genoemd wachtwoord wel inloggen via de webmail omgeving? Roundcube Webmail :: Welkom bij Roundcube Webmail (mijnwebwinkel.nl)

Het wachtwoord voor de mail blijkt inderdaad een ander wachtwoord als dat voor  de rest te zijn. Dit wachtwoord weet ik helaas niet meer., zouden jullie dit wachtwoord kunnen resetten.  Alvast bedankt voor de moeite. 

Met groet, 

Bertil van de Kant.

Reputatie 7
Badge +16

@MaxiLouScrap Dat kan ik vanaf hier niet doen. Een aanvraag om het wachtwoord te resetten kan alleen gedaan worden via mail. Als je een mail stuurt naar info@mijnwebwinkel.nl komt dat helemaal goed. 

Ik heb net een mailtje gestuurd.

Reageer